Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundens helse og sykdommer


Prince

Recommended Posts

Jeg har en Cavalier King Charles spaniel (hann). Den heter Prince og er littover 4 år gammel. Problemet er at Prince røyter veldig mye. Dette har jeg prøvd å bedre ved å skifte fòr, shampo og til slutt kjøpt Omega 3-6-9. Dette har jeg ennå ikke fått prøvd ut skikkelig. Det jeg ønsker å spørre om er: Kan jeg bruke annet middel som inneholder Omega? Jeg har da tenkt at det kanskje kunne gå an bruke f.eks tran som vi mennesker bruker. Den flytende laksoljen jeg har kjøpt nå, er ganske dyr. Finnes det noe plass på Internett der jeg kan eventuelt kjøpe Omega 3-6-9 billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at du kjøper omega 3 produkter beregnet på hund, da tran til mennesker inneholder vitamin A og D som kan føre til forgiftning hos hund.

Det finnes flere omega 3 produkter til hund som ikke koster skjorta. Både OmegaNor og Artophar har grei pris på produktene sine. Vom og hundemat selger også en god selolje til en billig penge. :) Selv gir jeg selolje og er veldig fornøyd med den sammen med den rå hundematen fra Vom og hundemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...