Anette Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 PM http://www.norskboxerklubb.no/images/stories/downloads/annonse.pdf Hvem skal? Hit skal jeg garantert, er fin corgi dommer på søndagen
Siri Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Nyutdannede dommere på rasen for oss begge dager - det kan jo bli spennende siden det er to personer jeg har stor tro på som dommere . Må vel teste ut dem kanskje .
Red Merle Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Når går påmeldinga ut? jeg vil, jeg vil ! Hard konkuransse, men morro lell !
Anette Skrevet 31. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Når går påmeldinga ut? jeg vil, jeg vil ! Hard konkuransse, men morro lell ! 17.1 er ordinær
SFX Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Jeg skal være ringsekretær, så da får jeg kanskje herjet litt med noen soniser og mast om at dere må se å innfinne dere i ringen
Anette Skrevet 31. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Jeg skal være ringsekretær, så da får jeg kanskje herjet litt med noen soniser og mast om at dere må se å innfinne dere i ringen infinne oss i hva?! *løpe rundt i skrekk* I det minste vet jeg Amiga sin største konkuranse kommer dit og jeg vil slå de så hardt! den seieren hadde smakt så godt etter å ha havnet som andre beste tispe bak henne i alle valpeshow og corgi spesialser!
SandyEyeCandy Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Vi skal hit også. Stakkars lille fleeceløven må jo få prøvd seg litt som utstillingshund før den store juniordebuten på World Dog Show, hehe.
Siri Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Jeg skal være ringsekretær, så da får jeg kanskje herjet litt med noen soniser og mast om at dere må se å innfinne dere i ringen Du viser fram åpenbare sadistiske tendenser her skjønner jeg
tm100021 Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Veeel.. Jeg må ditt for å hente noe utstyr jeg har bestilt, og når jeg først er der kan jo Lyra stilles
Crush Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Jeg tror jeg skal. Blir første juniorutstillinga i såfall, kan bli spennende:) Har ingen forhåpninger, men trenger virkelig treninga..
armagnac Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Skal hit også vi Gleder oss til 2011 med masse utstillinger og kos
Stine Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Hit kommer vi med begge, kjempe alrighte dommere begge daga
Yodel Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Yodelmannen er as usual plassjef, så vi bor og jobber her. Skal nok stille også, men er ikke helt sikker på hva enda. Mulig jeg melder på Kee-Kee da hun står for championatet nå
rottmaneier Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Vi også skal hit Stiller begge jentene begge dager. Ophelia trenger definitivt all den treninga hun kan få
ipadda Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Jeg vurderer det faktisk som en mulig utstilling, selv om vi har utstilling selv her på denne kanten samme helg. Edit: ehh, NOWAY om jeg stiller for dem dommeren, EVER! Jeg er sjokkert over at han i det hele får dømme rasen.
rottmaneier Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Jeg vurderer det faktisk som en mulig utstilling, selv om vi har utstilling selv her på denne kanten samme helg. Edit: ehh, NOWAY om jeg stiller for dem dommeren, EVER! Jeg er sjokkert over at han i det hele får dømme rasen. Fortell fortell! Ralf eller Alejandro?
rottmaneier Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Noen som har erfaringer med Ralp Campbell?
AnitaW Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Jeg har visst meldt på begge dager denne helgen også, jeg..
SFX Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Du viser fram åpenbare sadistiske tendenser her skjønner jeg Ja ja, det er et eget punkt i opplæringen - hvordan gjøre livet surt for utstillerne
Toya Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Vi skal og jobbe her - Jeg skal skrive hele helgen Lars skal rigge og styre og stille ett par hunder begge dagene. Vi har og ei som står for championat
SusanneL Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Vi skal - og meget uvant å se to norske dommere på beardisen en sånn helg... Så jeg får lånt med meg en voksen beardis (en fawn tispe) også har jeg såklart med lille Moxy (ikke fullt så norske dommere på disse, da). (Men jeg må jo si at jeg begynner å bli LITT lei Letohallen nå, da.. ) Bostonklubben har også generalforsamling der på lørdagen så jeg venter stor konkurranse for den bittelille. Spennende! Susanne
Crush Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Har meldt på, og skal stille begge dagene
SandyEyeCandy Skrevet 21. Januar 2011 Rapporter Skrevet 21. Januar 2011 Skulle egentlig stille begge dagene, men så gikk det ikke med søndagen da jeg prøvde i DogWeb, så da blei ikke det noe av. Viser seg at min utstillingsteam-venninne bare skal stille lørdag sjøl, og siden hun er den med bilen, så var det ganske praktisk...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar