Benedicte Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Kjedelig det da...får sikkert se han ved en annen anledning Hihi, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Ja - Martine sa jeg bør hoppe henne i gang. Hvordan gjør jeg det? Hmm, er ikke helt sikker på hva hun mente - men altså bør du få henne opp i trav med en gang (rask trav). Mange begynner med å gå 2 skritt, så sakte travv 2 skritt og SÅ kommer man opp i tempoet man vil ha hunden i, men da må man allerede snu (fordi ringen er sååååå liiiiten), og så tar man to gå-skritt andre veien, så to i sakte trav og så er man fremme hos dommeren igjen, og man har ikke fått vist hunden fra sitt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 grrr hater små ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Jeg har meldt meg på nå. :-o ska du stille mona ? da må jo vi komme å være heiagjeng da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Hvem er det egentlig som kommer nå? Line - Skal stille* IW - * Sheriff - ?? hvem fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Vi skal på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 kanke stille, men har lyst til å ha med både nikita og toya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Hvem er det egentlig som kommer nå? Line - Skal stille* IW - Skal stille* Sheriff - ?? hvem fler? Therese: Bare å komme og heie Men..helst ikke, jeg kommer til å dø av nerver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Therese: Bare å komme og heie Men..helst ikke, jeg kommer til å dø av nerver! Skal jeg sitte utenfor å le av deg kanskje Nei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Skal jeg sitte utenfor å le av deg kanskje Nei da :-o Da slepper jeg Mona løs på Felix. Moahaha. neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 :-o Da slepper jeg Mona løs på Felix. Moahaha. neida Da sender jeg Rex(Felix, drapsmaskin osv...) på deg 8) SLÅ DEN DU!!!! Tuller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 therese kommer hvis hu ikke skal jobbe... og neida... må da ha en papparatsi? og hvem passer bedre til det enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2005 Jeg kommer. Bichon Havanais og Borzoi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2005 Jeg kommer nok ikke nei.. Pengene strekker ikke til.. Blæh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2005 Mulig jeg kommer, skal i såfall stille chinese crested Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2005 Så morsomt at mange kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Vi kommer med Tussie! Vår første utstilling :? Gruer oss skikkelig har så vidt sett en utstilling en gang.. hjelp... Hun er valp da så da er de vel ikke så strenge? Blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Vi kommer med Tussie! Vår første utstilling :? Gruer oss skikkelig har så vidt sett en utstilling en gang.. hjelp... Hun er valp da så da er de vel ikke så strenge? Blir spennende. Nei, de er ikke no serlig sterenge! Hvis valpen hopper å spretter litt i ringen gjør ikke det noe Bare den står såpass stille at dommeren kan se på h*n så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Charleen: på valpeshow er de ikke så nøye med hva hunden kan Og resultatet er da bare for morro skyld siden det ikke blir registrert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 Jeg kommer,med oppdretter og det hele Det blir gøy line,da må vi *gjenge* oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 Puma og jeg kommer kanskje som heiagjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 therese kommer hvis hu ikke skal jobbe... og neida... må da ha en papparatsi? og hvem passer bedre til det enn meg? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 Jeg kommer,med oppdretter og det hele Det blir gøy line,da må vi *gjenge* oss Yeye =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 :-o ?? du og da vi er team heia hvilken dag er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Vet ikke:p Har ikke peiling, men jeg trenger ikke folk der:p hihi.. blir sånn kjempe super nervøs så folk burde ikke snakke til meg 20 min før jeg skal inn i ringen.. hehe.. Dårlig vane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar