charlotte Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 Tredje helgen i januar er det duket for utstilling lørdag og søndag i Pingvinhallen i Sandefjord. Jeg skal dit og se på aussiene og et par dobere jeg kjenner, samt mase litt på aussie-folk og oppdrettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 Jeg kommer!!!!!!!!!!!!!! Håper littebitte grann på certet men jeg tviler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 26. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 Jeg kommer!!!!!!!!!!!!!! Håper littebitte grann på certet men jeg tviler Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 åhh kult, sheriff og meg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 26. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 åhh kult' date=' sheriff og meg kommer [/quote']OOooh, da får jeg se aussievalpen din *hoppesprette* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 ja, hihi Men må spørre om noe...hvordan er det i forhold til vaksiner på han og møte med andre hunder? Aldri hatt valp før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 En valp som skal stille finnes disse reglene: valpen kan ikke stille før 14dager etter siste vaksine. regner med den gjelder for hunder som ser på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 ja, de er jo leveringsklare med alle vaksinasjoner, og jeg skal hente han 6 januar. Kan jeg da dra og se på den utstillingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 26. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 ja, de er jo leveringsklare med alle vaksinasjoner, og jeg skal hente han 6 januar. Kan jeg da dra og se på den utstillingen da?Det er vanlig å vaksinere en gang når valpen er 12 uker, siden de får nok antistoffer fra moren og dermed ikke trenger 8 ukersvaksina. Dette er ganske nytt, så det er sikkert forskjell fra oppdretter til oppdretter hvordan de gjør det. Men dersom han faktisk skal vaksineres to ganger så burde du vente til han har fått 12 uker sprøyta. Og dersom han skal vaksineres en gang så er dette ved 12 uker og man burde vente til etter det med å ta med valpen på sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 okei, skal høre med oppdretteren hvordan hun gjør det og hva hun mener...takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 26. November 2005 Rapporter Share Skrevet 26. November 2005 Jeg skal dit med Miko. Vertfall på lørdag, å kanskje på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 27. November 2005 Rapporter Share Skrevet 27. November 2005 jeg vil og... men vet ikke om jeg får til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. November 2005 Rapporter Share Skrevet 27. November 2005 Hvilken da kommer dere som kommer da? Jeg tror jeg stiller på lørdag, men det kan jo hende jeg kommer en tur bort på søndag også hvis noen av hundene til oppdretteren min blir BIG og kommer til BIS(jeg tviler ).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. November 2005 Rapporter Share Skrevet 27. November 2005 Tror jeg kommer... Må bare dra med foreldrene mine, for hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel retrieverutstilling avd. Vestfold på Søndagen? Slik avr det i hvert fall i fjor (da jeg stod i kiosken ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. November 2005 Rapporter Share Skrevet 27. November 2005 Kanskje jeg kan stille Mona der i stedet for i Oslo i februar? :? Nei, huff, kjenner jeg blir nervøs allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 27. November 2005 Rapporter Share Skrevet 27. November 2005 Mulig jeg og Tella kommer, vis det passer og jeg kan ligge over hos line den helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. November 2005 Rapporter Share Skrevet 30. November 2005 Beeenz... Jeg stod i kiosken med deg ifjor:D:D Jepp jeg skal ditt.. Håper på CK.. Men blir ikke skuffet uansett hva vi får... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. November 2005 Rapporter Share Skrevet 30. November 2005 Beeenz... Jeg stod i kiosken med deg ifjor:D:D Jepp jeg skal ditt.. Håper på CK.. Men blir ikke skuffet uansett hva vi får... Ja, kiosk-jentene 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2005 Jeg vil komme å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 2. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2005 Tror jeg kommer... Må bare dra med foreldrene mine, for hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel retrieverutstilling avd. Vestfold på Søndagen? Slik avr det i hvert fall i fjor (da jeg stod i kiosken )Retriever utstillingen i Vestfold er 5. februar 2006 denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2005 Tror jeg kommer... Må bare dra med foreldrene mine, for hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel retrieverutstilling avd. Vestfold på Søndagen? Slik avr det i hvert fall i fjor (da jeg stod i kiosken ) Oioi, kommer du?!! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 jeg har pratet med oppdretteren og det var ikke noe problem og ha med sheriff, så da kommer vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 jeg har pratet med oppdretteren og det var ikke noe problem og ha med sheriff' date=' så da kommer vi [/quote'] Kommer sheriff???! Vet ikke om det blir noe på meg da Siden jeg iikke kan kombinere helgen med retrieverutstilling andre dagen. For på utstillingen i Sandefjord kan jeg verken stille Cita eller gå lydighet med henne, og da blir det litt mye å betale for meg for en så liten utstilling Men jeg vil se Sheriff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Ja sheriff kommer Han skal på sosial trening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Julie da:p Du må stille Mona der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar