Gå til innhold
Hundesonen.no

Alle valpene som "angrep" forrige uke avlivet


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

**klipp**

At mora har avlssperre pga. dårlig gemytt tror jeg ikke noe på - i alle fall ikke i forhold til NKK. Avlssperre må settes på ved første gangs registrering og seriøst - om mora var så dårlig allerede som valp så burde hun vel ikk evært solgt tenker jeg. Men jeg har hørt at tispa er ok jeg så jeg skjønner ikke helt det. Kjenner imidlertid at jeg er nysgjerrig på om noen kjenner mer detaljert til saken.

Bare så det er sagt, så har aldri mor hatt noen avlssperre, og jeg har selv truffet henne ved flere anledninger før hun ble omplassert til noen oppe i traktene der (et hjem der hun var før hun ble solgt til "oppdretteren" av disse valpene)

Hun var en supertrivelig hun fra valp til voksen...

Far til valpene kjenner jeg ikke til personlig, men jeg vet hvilke linjer han er fra.

Uansett så har ikke det noe å si for hvordan denne saken har utviklet seg... Jeg kunne tenkt meg å visst hva som egentlig har skjedd... For jeg kjenner jeg blir rimelig redd for å ha folk på besøk når jeg har valpekull... Valpetenner er skarpe... Og 7 belgervalper i full lek... Det GJØR vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...