Gå til innhold
Hundesonen.no

Kommentar/spørsmålstråd

Julenissen

Recommended Posts

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Nei, men når jeg jobber litt rare skift og ikke har noe hjelp med kalenderen PLUSS er tom for oppgaver så er det litt stress :lol: lover å få fikset til de siste dagene som er igjen! :) Vet det er litt kjedelig at det ikke har blitt 2 dager, men det er ikke alltid tid og energi strekker til dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når jeg jobber litt rare skift og ikke har noe hjelp med kalenderen PLUSS er tom for oppgaver så er det litt stress :) lover å få fikset til de siste dagene som er igjen! :) Vet det er litt kjedelig at det ikke har blitt 2 dager, men det er ikke alltid tid og energi strekker til dessverre.

Du kan legge ut diktene fra i går? Jeg vil leseee! :) Så kan vi gjette hvem som har skrevet de :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når jeg jobber litt rare skift og ikke har noe hjelp med kalenderen PLUSS er tom for oppgaver så er det litt stress :lol: lover å få fikset til de siste dagene som er igjen! :) Vet det er litt kjedelig at det ikke har blitt 2 dager, men det er ikke alltid tid og energi strekker til dessverre.

Det forstår jeg godt, all ære til deg for den flotte jobben du har gjort så langt!

(også synes jeg det er en smule dårlig gjort at ingen andre ikke gidder å hjelpe til..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissefar har jo fått litt hjelp i starten, men så tror jeg alle sammen fikk ting på tapetet gitt! Mye å gjøre i førjulsstria for alle sammen, noen er på flyttefot og andre har skole å styre med :ahappy: så tror heldigvis ikke det går på vilja!

Ny oppgave kommer i morgen før kl 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...