Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

La du merke til æ-en din, eller? Hæ? Hæ? :ahappy:

Ae? Hae? Hae? :ahappy:

Vet ikke om jeg er bekymret eller fornoeyd med tanke paa at jeg har blitt skrevet inn i julekrimmen. :blink: Gleder meg til neste bit! At du har god fantasi fant jeg jo fort ut da vi skrev vaar lille historietraad her en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er bekymret eller fornoeyd med tanke paa at jeg har blitt skrevet inn i julekrimmen. :ahappy: Gleder meg til neste bit! At du har god fantasi fant jeg jo fort ut da vi skrev vaar lille historietraad her en gang. :ahappy:

Hahaha, stemmer det! Kanskje en viss manne-mann-manne-mann må få være med i krimen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, stemmer det! Kanskje en viss manne-mann-manne-mann må få være med i krimen?

Ja, det er jo ganske mye kvinnfolk i krimmen, saa kanskje det er paa tide med et ekte manne-mann-mann-mannebein? :ahappy:

Btw, jeg fant den og begynte aa lese litt. *Fniiis*

Nei, gleder meg til morgendagens krim! :ahappy: Haaper bare at nissen ikke tar morgenstellet paa reinsdyrene sine foer han legger ut krimmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:ahappy:

Jeg syns nå Raksha er litt søt jeg! Tasser bare rundt inne på kjøkkenet i sin egen verden, mens folk dør og kommer tilbake igjen :ahappy: Hun er vel bare altfor vant med kaos :blink: Soppen du er genial :)

*Fnis* Kaos? hvem? hva? hvor? :D:D

Min egen verden er best. Nemlig!

Også lurer jeg på om hestene og kattene og hønsene fikk være med på hytta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ahappy: Tror kanskje det er best om dyra blir hjemme, ja. Og ja! Jeg må overleve. Ingen som vil overta kaostrioen + 2 hester (regner med jeg arver han av deg, eller vil Øyvind ha han? *tviholde på Bestas* )+ 6 høns, ehm.. et ukjent antall katter og - nei - var visst bare dem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså nå :ahappy:

Også har jeg lagt merke til at Dratini, for eksempel.... hun er involvert i ganske mange (litt for mange) funn og ganske mange "sende folk hit og dit og ordne og fixe." :ahappy:

Og plutselig var ikke Raksha aktiv på kjøkkenet, hvor ble hun av? I medisinskapet for å finne flere valium for dette ble litt vel mye for nervene? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

menne altså.. hva har egentlig skjedd. Er jeg armløs og i live eller døde jeg av å miste en arm, hvis det var min arm. Og jeg er affal ikke mordersken for jeg ville aldri ha skrevet "Moahhahahhah" i et brev, det er mere Soppestilen altså. Hmm dette ble lidderlig spennende altså :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar lille Borris, han kan ikke for at han har sånne øyner :(

22532_223269922351_552497351_3635773_5136836_n.jpg

:(

Han er jo kjempesøt! Som laget for julekrim! :(

Kattene kan gjerne få være med sier Freya, og slikker seg rundt munnen a150.gif

Sier som Soppen jeg - for en vanvittig bra Smiley som liksom sier "alt" (Tomsing og basenji ville satt pris på både katter og høner - og basenjien sier ikke nei takk til hest heller hun..)

menne altså.. hva har egentlig skjedd. Er jeg armløs og i live eller døde jeg av å miste en arm, hvis det var min arm. Og jeg er affal ikke mordersken for jeg ville aldri ha skrevet "Moahhahahhah" i et brev, det er mere Soppestilen altså. Hmm dette ble lidderlig spennende altså :(

Hmmm.. du kan ikke selv fastslå om det var din arm? Har du sett etter? Hvis du er i tvil så er du antagelig død og partert og vaser rundt som et spøkelse (sånt har jeg sett masse av på Ghostwhisperer!)

Og fortsatt takk Camilla for du holder oss sånn i ånde - og er opphavet til en av sonens desidert morsomste tråder - ever!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Et nytt trippeldrap? Eller har de bare svidd frokosten? *angst*

Eller er de choppet opp og i ferd med å stekes til frokost? Litt GODT stekt, dog... ?

Også har jeg lagt merke til at Dratini, for eksempel.... hun er involvert i ganske mange (litt for mange) funn og ganske mange "sende folk hit og dit og ordne og fixe." :(

Skyld på henne du, du som bare forsvinner... og hvor er DU blitt av liksom? Hvem skrev brevet ? Og hvordan har vedkommende som skrev brevet fjernet deg UTEN at noen andre har merket det liksom? *skule med svært mistenksomt blitt*.

menne altså.. hva har egentlig skjedd. Er jeg armløs og i live eller døde jeg av å miste en arm, hvis det var min arm. Og jeg er affal ikke mordersken for jeg ville aldri ha skrevet "Moahhahahhah" i et brev, det er mere Soppestilen altså. Hmm dette ble lidderlig spennende altså :(

Du er jo blitt miljøskadd, vøtt... så du kan godt si Mohahahahahhaa du også :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...