Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan noen lage en logo til oss?

Benedicte

Recommended Posts

Er det noen flinke og snille sjeler der ute som kunne tenkt seg å lage en logo til hundegruppen på veterinærhøgskolen?

Jeg ser for meg en logo hvor det står "HUNDEGRUPPA", og hvor det er en silhuett av en hund som f.eks hopper over en av bokstavene, og "NVH" presset inn i logoen et eller annet sted :lol: F.eks under "hundegruppa".

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen flinke og snille sjeler der ute som kunne tenkt seg å lage en logo til hundegruppen på veterinærhøgskolen?

Jeg ser for meg en logo hvor det står "HUNDEGRUPPA", og hvor det er en silhuett av en hund som f.eks hopper over en av bokstavene, og "NVH" presset inn i logoen et eller annet sted :lol: F.eks under "hundegruppa".

Anyone?

Har du et bilde av hundne du ønsker hopper eventuelt silluett? Hvilke farger ol ? Eg har et logoprogram og skal leke litt rundt også poster jeg her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

labbis.jpg

Her er et forslag, bare slang inn alle hundesiluetter og iconer jeg hadde. Hva med hundegruppa også den smilende hunden over? skal lete litt på google etter en hoppende en.Tekst, bilder, farger, streker alt kan endres. bare slang ut et forslag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart/hvitt tenker jeg :lol:

stock-vector-dogs-silhouette-part-of-happy-dog-s-play-24491644.jpg

Tenker f.eks på en av hundene her. De er veldig små, men kanskje det er en mulighet for å få tegnet de større?

Den ene hunden med frisbee i munnen var litt kul (den under grå logo). Eller de to hundene som er nr 2 fra venstre helt nederst, som hopper.

400_F_16901233_U99Il2pVYvC1sPlAv3HU4wLFpjgIA45V.jpg

Ellers liker jeg hunden i midten, til venstre. Og hunden nederst til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

labbis.jpg

Her er et forslag, bare slang inn alle hundesiluetter og iconer jeg hadde. Hva med hundegruppa også den smilende hunden over? skal lete litt på google etter en hoppende en.Tekst, bilder, farger, streker alt kan endres. bare slang ut et forslag :lol:

Likte den veldig godt! Likte godt den smilende hunden, og så kanskje prøve en av de andre silhuettene som den store hunden? Og kanskje en annen tekst på "hundegruppa", men jeg har ikke forslag til hva :lol:

... Logoen skal være på baksiden av noen treningsvester, så den skal være avlang og stor :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over hvor flinke dere er!

Viste de til noen studenter, noen likte de veldig godt, andre ville ha de mer "flashy" (men jeg vet ikke hva det kan bety :lol: ) og at NVH skulle fremheves mye mer. Forslag? Jeg vet ikke hvordan man skal få det inn i en logo som allikevel skal være lett å brodere på treningsvester o.l.

Edit

Noen ville skille NVH og Hundegruppa-tekstene ved å enten 1) Sette NVH i større skrift over eller under Hundegruppa, eller 2) Sette Hundegruppa i en annen farge. Selv om jeg foretrekker svart-hvitt :lol: Men forslag til farge som kan være fin å ha på vest? Vestene vil jo være svarte, så det som nå er svart blir nok hvitt. Hvitt/rødt f.eks?

Hun som foreslo dette likte veldig godt bilde 4. og 5. i den rekken din, Pippin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange farger som er fine på svart, Fargen er ikke hva som e gentlig er spørmsålet. Dere må finne ut hvilken tekst og bilde kombo dere liker best. Farge er den "lette" biten :lol:

men jeg skal lage noen fler forslag med 2 hunder, NVH forskjellige steder ol når jeg kommer av jobb imorgen. Fordi akkurat nå må jeg sove :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

More more more :lol:

NVH_4.jpg

EDIT: Og så oppdaterer jeg ikke før jeg leser.. :lol:

Rødt og hvitt er fint på svart ja :D Grønt og blått kan også være mulig.. Oransje.. Og så skal jeg prøve NVH større osv :lol: HVis dere vil ha et litt seriøst uttrykk ville jeg unngått mye dill dall og "flashyhet". Hvis ikke er det det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...