Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har ett ekstra startnr?

Margrete

Recommended Posts

Hvis det er snakk om til Dogs4All, så er jeg også interessert i ett ekstra. ;) Hvis det ikke er så nøye, Margrete, har jeg flere gamle startnr du kan få av meg! :blink:

Teita! Det er jo til dogs4all dah! Men jeg er først!

(hvorfor sparer du på starnr forresten? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita! Det er jo til dogs4all dah! Men jeg er først!

(hvorfor sparer du på starnr forresten? ;))

Joda, du er først, jeg er andremann! :lol:

Startnr sendes jo ofte ut på mail, og jeg har de mailene enda. ;) Har ikke for vane å slette mail, så hvis jeg trenger et startnr (hvorfor jeg nå skulle trenge det), så kan jeg bare printe ut i vildens sky! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo én person med to nummer, så jeg kan eventuelt ta med en inn på ett av mine :lol:

Oooh! Jeg var andremann! *hoppe og sprette*

Vi skal jo dit samme dag, så da er det jo "riktig"! Hadde vi kunnet få låne et startnr av deg, pretty please?? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er du der og når har du oppmøtetid/når skal du være der? :ahappy:

Søndag. Springeren er eneste i rase i "vår" ring, så jeg regner med at jeg er der litt før kl 9 :lol:

Edit: Huldra var ganske først? Dere får slåss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag. Springeren er eneste i rase i "vår" ring, så jeg regner med at jeg er der litt før kl 9 :lol:

Huldra kan få - hun var først og det er lettere for dere å koordinere siden dere skal dit samtidig, til samme ring. :D Jeg mistenker at jeg kan være litt tregere på søndag :ahappy: , så jeg har i grunnen innfunnet meg med at jeg må betale for å komme inn i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag. Springeren er eneste i rase i "vår" ring, så jeg regner med at jeg er der litt før kl 9 :D

Huldra kan få - hun var først og det er lettere for dere å koordinere siden dere skal dit samtidig, til samme ring. :D Jeg mistenker at jeg kan være litt tregere på søndag :ahappy: , så jeg har i grunnen innfunnet meg med at jeg må betale for å komme inn i år...

Oh-wee! :lol:

--

Um. Hvordan gjør man dette egentlig? Møtes vi utenfor der, eller sender du det på mail, eller hva? Det er jo første gangen jeg er nødt å få et startnummer jo, vanligvis ville jeg jo hatt flere til overs! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...