Keven Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Da har min godevenn Wigdis endelig klart å overtale meg til å være med her på Hundesonen vi har en chihuahua ilag som vi er deleiere på. Utenom så har hun en border collie også som jeg ser på som litt min også , med tanke på at jeg passer henne veldig ofte ! Armani og Sasha / Armani koser seg i gresset Søte lille Sasha ! Men ellers om meg ,, Jeg er en 18 år gammel gutt fra Bryne-Rogaland Har hatt hundeintresse siden jeg var liten unge, Oppvokst med bitchon frise som ble hele 13år, Bla. Jobbet på vestpolen hundepensjonat hvor jeg trivdes relativt godt ! Ser frem til å bli kjent med nye folk å lære av andres intresse:) Mvh Keven
Keven Skrevet 18. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2010 Tusentakk for det ! : D
giggi Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Der var du ja Velkommen skal du være Utrolig nydelige hunder! *Helt objektivt selvsagt* Håper du vil trives her inne, å pass på, du blir hekta
Mardina Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Velkommen! Håper du vil trives på Hundesonen:) Jeg synes det er et utrolig trivelig sted dette her:)
pippin Skrevet 22. November 2010 Rapporter Skrevet 22. November 2010 Velkommen hit! Du kommer sikkert til å trives Herlige hunder også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar