Gå til innhold
Hundesonen.no

Eierskifte

giggi

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kjøpte minsten med exen, så vi står begge som eiere, men han står vell som hovedeier. Hvordan gjør man det ? Er det bare å sende inn eierskifteærklæring som vanlig ?

Takker for alle svar :wub:

Skrevet

Nei. Jeg måtte legge til mine. Bare punchet inn reg nummer ol. Fordi vi hadde ingen bruker ol før :lol:

Ok :lol: Har prøvd på det, men får det ikke til :wub:

Skrevet

mine bare "Lå der". valpene vi fikk i sommer kom inn automatisk, det samme gjelder den nyeste hunden. har aldri lagt til noen av hundene mine

Skrevet

Jeg manglet en hund tidl i år på dogweb, sendte en mail og oppga navnet mitt og reg.nr navn og rase på hunden jeg manglet og så ordnet NKK det samme dag :wub:

Skrevet

eierskifteerklæring som vanlig.

Husk også å omregistrere eier og adresse å microchippen, skjema finner du på dyreidenitet.no

Det fikser NKK når navnet blir endret på stamtavlen :P

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Det fikser NKK når navnet blir endret på stamtavlen :innocent:

Det skal gå automatisk, men om det ikke gjør det er det bare å ringe NKK, så legger de det inn. Jeg sto av en eller annen grunn med flere brukere på dogweb og hunden min var registrert på den jeg ikke viste om. En kjapp telefon (etter en evighet i telefonkø med jælig ventemusikk) og det ble ordna opp i :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk for svar allesammen ;) Nå har det seg slik at registrerings pairene kom bort i flytting, hva gjør jeg da ?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...