Gå til innhold
Hundesonen.no

Orkdal hundeklubb


Betty

Recommended Posts

Idag hentet Vixen sitt cert nr 2 og ble BIM, for dommer Niksa Lemo. Vi hadde en utrolig fin opplevelse i ringen, og alt klaffet fra både oppstilling til løping, og i det hele tatt. Fineste tollerjenta mi. :)

Kritikken ble som følger:

"Excellent type, very feminine, good topline, nice angulation, excellent movement".

I tillegg hadde vi med en yngre søster av Decoy, som fikk CK og ble 2btk.

Andre resultater derfra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hentet Vixen sitt cert nr 2 idag og ble BIM, for dommer Niksa Lemo. Vi hadde en utrolig fin opplevelse i ringen, og alt klaffet fra både oppstilling til løping, og i det hele tatt. Fineste tollerjenta mi. :)

Kritikken ble som følger:

"Excellent type, very feminine, good topline, nice angulation, excellent movement".

I tillegg hadde vi med en yngre søster av Decoy, som fikk CK og ble 2btk.

Andre resultater derfra? :)

Gratulerer så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen som gjorde det bra.. her er mine flotte resultater :)

Fantastisk dag i dag for "The Courtbornes" Courtborne. Angel of Raguel ble på sin første uttsilling i dag Bir, Big og Bis 2 valp. Ch Courtborne. Shania i en alder av 11 år går til tops og blir Bir, Big 3 og Bis 2 Veteran, Courtborne. Embla tar sitt første cert og blir .3 bt og NSch Courtborne. Little Gilwen blir 2.bt, Courtborne. Don`t Be Cruel 3.bh og til slutt Courtborne BEST IN SHOW oppdr. Kjempe morro å være oppdretter til så mange flotte hunder og mann blir jo så stolt også:)

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen :)

Tarik vant sin klasse, i sylskarp konkurranse med seg selv- HP fikk han også :) Han hadde dog lite å stille opp med mot den eldre hannhunden, og ble dermed andre beste hannvalp (av to).

Jeg er kjempefornøyd uansett, han har null ringtrening, men både gikk og sto noenlunde greit. :)

Kritikken:

Typical puppy, nice head, nice angulation, excellent movement for his age

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med dagen! :)

Først ut var Oliver og Nellyvill's Hand Made "Kaspar", de ble nummer 1 og 2 i juniorklassen, Oliver med ck og Kaspar med hp. Så var det Nellyvill's Entertain You "Nero" sin tur og han vant åpenklassen med ck! I bhk ble Nero nummer 1 med cert og kan dermed smykke seg med tittelen norsk utstillingschampion! :D Hurra! Oliver ble nummer 4 ;)

Av tispene stilte kun Dropset(av Nellyvillene altså) og hun gikk likegreit til tops og vant åpenklassen med ck og ble beste tispe med cert og kan da også smykke seg med samme tittelen som kullbroren Nero! :) Hun ble til slutt BIR og Nero ble BIM.

Vi stilte også oppdretterklasse med de 4 vi hadde med og ble beste oppdretter! Virket ikke som dommeren var i tvil i det hele tatt, gikk rett bort til oss uten å tenke seg om en gang. :) Sånt er gøy!

I finalene ble Dropse plukket ut blandt de 6 beste, men ble desverre ikke plassert.

I BIS oppdretter gikk vi likegodt hen å ble best in show oppdretter! :) For tredje gang på rad! ;) Tror det var 6-7 oppdrettergrupper med.

Til slutt hadde de en ny kåring, nemlig dagens beste nye champion! Alle som var blitt championer i dag skulle konkurrere, og de kåret kun en vinner, ingen plassering til de øvrige. Var 7 stk med, og det var veldig moro å være med med to kullsøsken! Jeg stilte Nero og jammen vant han ikke for favorittdommeren min Arne Foss! :( Er så glad på eieren sine vegne, kan tro hun var stolt!

Så alt i alt en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...