Gå til innhold
Hundesonen.no

X Factor UK 2010

Mirai

Recommended Posts

Litt sangspam fra meg her! (to innlegg pga. begrensninger med videoene tydeligvis).

Føler det er litt bedre standard på det engelske deltakerne de norske, hehe.. får jo ikke sett live i og med at jeg er jo mer i Norge enn jeg er i England, men de har jo en hurtig oppdatert Youtube-kanal jeg bruker flittig.

Har et par favoritter, det er jo noen få som skiller seg litt ekstra ut.

Min absolutte favoritt, Rebecca Ferguson! Grunnen til at jeg liker henne er at hun synger fantastisk, hun har en stemme jeg har lyst til å høre igjen med en gang hun er ferdig å synge. Samtidig har hun en veldig sjarmerende sjenert og litt utrygg personlighet. Jeg bare har LYST til å like henne :hmm: Dessuten syns jeg det er imponerende å studere juss når man er 23 og har to unger.

Audition (spol til 2:45 for sang), her var hun veldig nervøs, men..:

Min favoritt! All time! Åh, jeg vil bare høre på denne igjen og igjen, hehehe!

Nummer to er vel Mary Byrne. Hun er kassadame på Tesco's. Syns det er gøy å se på henne, fordi hun har den voksne tryggheten over seg, hun tør å dra på og gi litt ekstra. Samtidig så er hun så utrolig vanlig, og hun setter så pris på når folk jubler som villmenn etter hun er ferdig. Det gjør det veldig enkelt å like henne når hun blir helt himmelfallen hver gang fordi folk liker det hun sangt, hehe!

Audition:

Det jeg syns er hennes beste så langt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje er også kvinnelig! Hehe.. var veldig sterkt på den siden i år. Cher Lloyd ble veldig populær etter auditionen sin, hun kan både rappe og synge. Syns hun har fått en del veldig rare sanger å fremføre live, men men. Hun er vel sånn man enten avskyr eller digger. Jeg syns det er mye å digge hvertfall!

Audition:

Hun fikk kritikk for at hun stort sett gjorde det samme, så de ga henne en rolig sang forrige runde. Veldig sårbar fremførelse:

Ehh...ja EN mannlig da! Matt Cardle! "The guy next door" syns jeg han på en måte er, veldig normal type som har litt sjarm over seg og får ting til å høres veldig enkelt ut. Valgte veldig feil sang for et par runder siden, men tok seg vooldsomt opp igjen forrige gang.

Audition hvor han synger Amy Whinehouse (sang fra 1:23)

Ååå trist og fint! Har ikke hørt denne sangen før, men. På fullversjonen med dommerkommentarer osv er det hvertfall litt emosjonelt etter at han er ferdig, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg elsker det! En med deg IW, Rebacca er så fantastisk flink. Heier også på Mary og Matt.

Synes Cher er kul, men, jeg får liksom ikke helt tak på hun.. Syns at hun har blitt mer og mer usynelig.. Klarer ikke helt å forklare men ja.

Ellers er jo guttebandet typisk jentemagnet da.. (for de mellom 12, og 16) Og wagner vet jeg ike hva jeg skal si om.

Katie tar kaka når det gjelder drama, og nå er jeg faktisk dritt lei! Neon jeg har glemt? Hvor ser dere det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okei. De legger ut på realityfantv og :)

Ja, jeg syntes det var itt morsomt i starten å se loui sitt fjes, og etter på Simon sitt når Wagner kom videre, men nå kan han gått dra hjem altså!

Glemte forretsen Aiden. Og det er kanskje ikke ett godt tegn? Han er jo egentlig så særpregen, men fy **** så kjedelig da!

Sitter å ser gårsdagens episode nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å matt min favoritt! Mary også da selvfølgelig. Ellers synes jeg katie var genial med sangen HELP.

Ja, er faktisk helt enig at den gjorde hun sykt bra! Har fått mer tilbake sansen for hun nå i det siste.

Hun får jo unødvendig mye shit fra Media, men hun presterer faktisk bedre og bedre!

At Wagner er videre og ikke f. eks Aiden sier jo bare litt om hvordan folk stemmer.. spiller ingen rolle om du er flink, for det kan komme en som er rar og uten talent og slå deg fordi folk gjør narr :lol:

Ja, men det har jo blitt en greie nå, at folk syns det er kult å se hvordan simon reagerer når de stemmer videre Wagner,

han er vist ikke i nærheten engang av bånn2. Men sånnt forandrer seg jo veldig fort da.

Det går forresten rykter om dobbel eleminering til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Syns showet tapte seg da Wagner røk jeg :ahappy: Han var så avsindig over the top og sleazy at det bare ble helt fantastisk :ahappy:

Rebecca minner meg mistenkelig om hunnkattene her i nabolaget når de har løpetid, virkelig skjærende *grøss*.

Nei, syns ingen var helt fantastisk i år (definitivt bedre i fjor), men om man skulle heie på noen måtte det bli Matt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...