Arkan Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2010 Så koselig! Gratulerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2010 Tusen takk for gratulasjoner Alt går bra med de små, som vokser og legger på seg. Vekter ved 1 uke (i går) var som følger (fødselsvekt i parentes): Tispe 1: 490 g. (284 g.) Tispe 2: 509 g. (320 g.) Hannhund:490 g. (304 g.) Dagens vekter er på 540 g, 556 g. og 545 g., så det går virkelig oppover nå! Navn er under utarbeiding, vi holder på å snevre inn utvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 2. November 2010 Rapporter Share Skrevet 2. November 2010 Gratulerer med fine valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Gratulere med de søte små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Jeg er veldig spent på navnene Samt bilder etter hvert som de vokser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Jeg er veldig spent på navnene Samt bilder etter hvert som de vokser! Vet hva mine favoritter er, så det blir spennende å se hva det blir tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Ups, har jeg glemt å gratulere ? Da gjør jeg det nå, da . Grattis med søte valpiser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Kan'ke få med seg alt heller liksom Gratulerer med søte små! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Vet hva mine favoritter er, så det blir spennende å se hva det blir tilslutt ...og jeg ble jo selvfølgelig ikke mer nysgjerrig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Nååhh.. Gratulerer med de søste små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. November 2010 Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Vet hva mine favoritter er, så det blir spennende å se hva det blir tilslutt Nerding på gang altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Takk for tilbakemeldingene Jeg har vært på besøk hos valpene siden i går, og utviklingen fra dag til dag er enorm. Ser stor forskjell bare det siste døgnet. Valpene har begynt å spise mat og får også begynne å utforske lit større områder. De har begynt å få gjenstandsinteresse og vi har idag klart å få engasjert dem alle tre til lek med en liten myk dusk. Det var stor stas! Idag har det blitt mest kosebilder, men i morgen skal vi prøve å ta både hodebilder og ståbilder, siden de bare er en dag fra 4 uker da. De har fine vekter så langt, og ligger på normalen for mine linjer (altså noen tjukkeboller). 3-ukersvektene var slik (i parentes; nyfødt, 1 og 2 uker): Tispe 1: 1013 (284, 490, 755) Tispe 2: 958 (320, 509, 727) Hannhund: 1093 (304, 490, 796) Det ser ut til at en av tispene skal bli igjen her, men de to andre er foreløpig ikke lovet bort. Bilder, selvfølgelig: Hannen i kjent stil, oppå sine to søstre: Fortsatt fascinerende å se roen hos mor og valper: De liker å bruke hverandre som puter: Mat er godt det! Nesten tomt allerede? Sari synes det er dårlig gjort at hun må SE på maten altså! Lære å leke er viktig og veldig moro (tispe 2): Tispe 1: Slitsomt å leke sånn gitt! Fin sovestil *ler* Tispe 1: Hannen: Tispe 2: "Bolla pinnsvin"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Nydelige,særlig hannen.Jeg er glad i bles,og glad i sobel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Herlighet for noen fantastisk søte små valper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Jeg beklager altså.... men tispe 1 ER min favoritt, uansett hva du må si NOEN PÅ SONEN MÅ KJØPE DEN VALPEN!! jeg vil se henne som voksen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Haha, du får rekruttere noen gode valpekjøpere på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Er det tispe 1 eller 2 som er lovet bort? Jeg likte nemlig veldig godt den med stor hvit krage rundt hele (den som står i midten på f.eks. dette bildet ditt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Det er ikke bestemt enda, ettersom de skal beholde den selv, men de ligger an til å velge den minste tispa (tispe 2) foreløpig Vi må nok se an hvordan de utvikler seg videre før det blir endelig avgjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Gratulerer med nydelige valper Kjempe fin bliss på hannhunden og nydelig krage på tispe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Gratulerer så mye Caroline Nydelige pelsdotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Så har vi tatt 4-ukersbilder (en dag for tidlig) De ble så som så, men da har vi hvertfall begynt å øve på å stå på bord osv. Jeg presenterer navnene over hvert bilde Tispe 1, Eagermind Sari Daychaser "Winona" Tispe 2, Eagermind Sari Dawnbreaker "Taima" Hannhund, Eagermind Sari Darklighter "Caspian" Forsøk på gruppebilde F.v. Darklighter (Caspian), Dawnbreaker (Taima), Daychaser (Winona) 4-ukersvektene kommer først i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Fine navn til fine valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 ?? På de fire-ukers bildene... ble noe forbyttet? Begge bildene av stående tispevalp viser en hund uten den hvite kragen helt rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Så fine navn Caspian burde het dawn treader da, etter skipet til prins Caspian i Narina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar