Synne N Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Sånne bedende smileys kan jeg jo ikke stå for, så jeg får lage et banner til deg også He he Takk
Benedicte Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Sånne bedende smileys kan jeg jo ikke stå for, så jeg får lage et banner til deg også Jasså? [-o< [-o< [-o< [-o< Kunne du ha laget en til meg også når du har tid? Banana Bannerne var aldeles nydelige! :-o Bruker du photoshop eller eget animasjonsprogram?
Scarlet Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Jasså? [-o< [-o< [-o< [-o< Kunne du ha laget en til meg også når du har tid? Banana Bannerne var aldeles nydelige! :-o Bruker du photoshop eller eget animasjonsprogram? Får vel lage til deg også da Bruker eget animasjonsprogram.. Har Photoshop også, men liker ikke å jobbe med det
Benedicte Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Får vel lage til deg også da Bruker eget animasjonsprogram.. Har Photoshop også, men liker ikke å jobbe med det Hihi, tusen takk Hva heter programmet?
Scarlet Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 takk gunn Her er din Toya, håper den var slik du ville ha den
Scarlet Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Lager din i morgen Programmet er Ulead sin fotopakke.
Scarlet Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 He he Takk Her er din Kali. Liker veldig godt hunden din Meget spesielle øyne.
Synne N Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Her er din Kali. Liker veldig godt hunden din Meget spesielle øyne. Den var kjempe fin Tusen takk Har hørt mye kommentarer om de øynene ja. Var litt d jeg falt for
Benedicte Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Her er banneren til Handler91 åååh, tuuuusen takk!! Den var nydelig!!! =D>
Scarlet Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Stakkar deg...har du lyst å lage til meg også? :oops: Her er din Sheriff Tok litt tid, men som du ser så hadde jeg ikke glemt deg
Scarlet Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 åååh, tuuuusen takk!! Den var nydelig!!! =D>
-sheriff- Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 tusen takk, den var kjmepe kul
Wheaten terrier Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 [-o< Kunne ikke være så snill å lage til meg og? *englefjes* Mailer deg noen bilder, så kan du se om du gidder
Scarlet Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 [-o< Kunne ikke være så snill å lage til meg og? *englefjes* Mailer deg noen bilder, så kan du se om du gidder Det kan jeg gjøre vet du . Tar det imorgen.
M.J Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Kunne du være så snill å lage et av Vesla til meg ? *smile pent* [-o< Her er noen bilder: http://photobucket.com/albums/d176/MaJP_VL...ilder-av-Vesla/ Er ikke så mange bra, hun er helt umulig å ta bilder av.. Du trenger ikke altså
Wheaten terrier Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Hvordan får dere til så mange kule skrifttyper? Får bare de vanlige, tynne kjedelige #-o
Scarlet Skrevet 27. November 2005 Rapporter Skrevet 27. November 2005 Hvordan får dere til så mange kule skrifttyper? Får bare de vanlige, tynne kjedelige #-o Her er din banner som jeg lovet deg . Når det gjelder skrifttyper, så har jeg lastet en del ned som Zip filer fra nettet Hvis du ønsker forandringer på banneren så bare gi meg beskjed om hva du vil ha
Basse Skrevet 27. November 2005 Rapporter Skrevet 27. November 2005 Hvor finner du disse skriftene Gunn? Hadde du giddi å sendt det til meg på pm også, sikkert flere som lurer på det så da er det lurt å skrive det her og' men hadde vært Toppers om du hadde giddi å sendt meg en pm med adressene på
M.J Skrevet 27. November 2005 Rapporter Skrevet 27. November 2005 laget et jeg Tusen takk det var kjempefint
Scarlet Skrevet 27. November 2005 Rapporter Skrevet 27. November 2005 Hvor finner du disse skriftene Gunn? Hadde du giddi å sendt det til meg på pm også, sikkert flere som lurer på det så da er det lurt å skrive det her og' men hadde vært Toppers om du hadde giddi å sendt meg en pm med adressene på Hei Katarina Skriftene følger med programmet jeg bruker. Dette er et program jeg har kjøpt og ikke lastet ned fra nettet.
Basse Skrevet 28. November 2005 Rapporter Skrevet 28. November 2005 Hei Katarina Skriftene følger med programmet jeg bruker. Dette er et program jeg har kjøpt og ikke lastet ned fra nettet. Oki, ja jeg har jo installert mitt program via cd jeg da Men jeg har jo ikke noe animasjonsprogram... Men kanskje finnes det zipfiler til det også :?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar