Gå til innhold
Hundesonen.no

laget noen animasjons bannere

~Marlene~

Recommended Posts

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Sånne bedende smileys kan jeg jo ikke stå for, så jeg får lage et banner til deg også :)

Jasså? :D

[-o< [-o< [-o< [-o< :D

Kunne du ha laget en til meg også når du har tid? Banana

Bannerne var aldeles nydelige! :P :-o :P Bruker du photoshop eller eget animasjonsprogram?

Skrevet

Jasså? :D

[-o< [-o< [-o< [-o< :D

Kunne du ha laget en til meg også når du har tid? Banana

Bannerne var aldeles nydelige! :P :-o :P Bruker du photoshop eller eget animasjonsprogram?

Får vel lage til deg også da :P Bruker eget animasjonsprogram.. Har Photoshop også, men liker ikke å jobbe med det :P

Skrevet

Her er din Kali. Liker veldig godt hunden din :P Meget spesielle øyne.

Kali.gif

Den var kjempe fin :P

Tusen takk :) Har hørt mye kommentarer om de øynene ja. Var litt d jeg falt for :wink:

Skrevet
[-o< Kunne ikke være så snill å lage til meg og? *englefjes* :)

Mailer deg noen bilder, så kan du se om du gidder

Det kan jeg gjøre vet du :) . Tar det imorgen.

Skrevet
Hvordan får dere til så mange kule skrifttyper? Får bare de vanlige, tynne kjedelige #-o

Her er din banner som jeg lovet deg :D . Når det gjelder skrifttyper, så har jeg lastet en del ned som Zip filer fra nettet :D

Hvis du ønsker forandringer på banneren så bare gi meg beskjed om hva du vil ha :P

Wheatenbanner.gif

Skrevet

Hvor finner du disse skriftene Gunn?

Hadde du giddi å sendt det til meg på pm også, sikkert flere som lurer på det så da er det lurt å skrive det her og' men hadde vært Toppers om du hadde giddi å sendt meg en pm med adressene på :D

Skrevet
Hvor finner du disse skriftene Gunn?

Hadde du giddi å sendt det til meg på pm også, sikkert flere som lurer på det så da er det lurt å skrive det her og' men hadde vært Toppers om du hadde giddi å sendt meg en pm med adressene på :D

Hei Katarina :D Skriftene følger med programmet jeg bruker. Dette er et program jeg har kjøpt og ikke lastet ned fra nettet. :P

Skrevet

Hei Katarina :) Skriftene følger med programmet jeg bruker. Dette er et program jeg har kjøpt og ikke lastet ned fra nettet. :)

Oki, ja jeg har jo installert mitt program via cd jeg da :)

Men jeg har jo ikke noe animasjonsprogram...

Men kanskje finnes det zipfiler til det også :?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...