Guest Maritus Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Noen som vet om denne finnes oppdrettere av denne rasen i Norge? Har sett litt rundt nå, men har ikke funnet noen, mens jeg mener å huske at jeg fant hvertfall en oppdretter her i norge på denne rasen for noen år tilbake, kanskje det bare er jeg som husker feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Godt sted å begynne :http://www.retrieverklubben.no/index.cfm?id=254825 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Vestcurls Fanto Heimen Det er også et par som ikke har hjemmeside, se retrieverklubbens oppdretterliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Søkte på canis.no og fant: Curlycrest Edit: Så ikke ut som de drev oppdrett på curly. Se bort i fra dette svaret hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar