Gå til innhold
Hundesonen.no

Leke-anbefalinger

Kristiin

Recommended Posts

Har du en leke du virkelig anbefaler?

Alle disse skinnlekene på den siden vill jeg anbefale, jeg valgt seg og kjøpe denne:

DENNE

Ikke angret et sekund. ble nokså dyrt med frakt og alt for "bare" en leke. Men den leken har vært med på hver eneste trening i 1 år. Bikkja blir supertent og gira over og se den leken. Og den leken har da overlevd nå et år med min 30 kilos valp. Den begynner og bli litt slit, men fult brukbar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den saueskinnsleken så jo veldig gøy ut da!

Jeg har enda ikke funnet en leke som Midas er fan av, så denne tråden trenger jeg ;) Han er så myk Midas at han blir litt sånn forskrekket hvis jeg drar frem biteskinnet... ;)

Amiga har blitt veldig glad i sånn bitteliten fotball med tau på, har kjøpt en med ekstra langt tau så den rakk til bakken. Hun var veldig skeptisk til alt annet men ballen jager hun med iver og vil leke med. Vet også flere som har den "sauen" og bikkjene dems er heltent på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt fascinert av den saueskinnstingen, så jeg bestilte den leken, pluss et par skinneeez som de også hadde hos CleanRun :wub:

De har fri frakt for øyeblikket iallefall (selv til Norge), det står: "Free Shipping Worldwide".

Så alle tre lekene koster meg bare 30,85 dollar, det vil si ca 177,- kroner. Dermed går det også under tollgrensen (200,-) og ingen moms eller gebyrer tilkommer :- )

Billig for tre leker syns jeg.

(man sjekker den til enhver gjeldende valutakursen som tollvesenet/posten bruker på

Tollvesenets omregningskurser her.

Viktig å merke seg at kursen kan forandres fra uke til uke, så sjekk hver gang før du bestiller noe som du vil ha under tollgrensen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Virker fin leke for en hund denne saueskinn leken. Men er vel også veldig smart med mer "psykologiske leker" der hunden lærer t.d Min link det er en leke du skal ha hundegodt inni og der hunden skal få godteri ut, jeg tror det er en sånn en, det ligner ihvertfall, dette var bare ett eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse skinnlekene på den siden vill jeg anbefale, jeg valgt seg og kjøpe denne:

DENNE

Ikke angret et sekund. ble nokså dyrt med frakt og alt for "bare" en leke. Men den leken har vært med på hver eneste trening i 1 år. Bikkja blir supertent og gira over og se den leken. Og den leken har da overlevd nå et år med min 30 kilos valp. Den begynner og bli litt slit, men fult brukbar!

Den sidan såg ut som det fanns massa bra ja :P

Den saueskinnsleken så jo veldig gøy ut da!

Jeg har enda ikke funnet en leke som Midas er fan av, så denne tråden trenger jeg :P Han er så myk Midas at han blir litt sånn forskrekket hvis jeg drar frem biteskinnet... :P

;) Stackars Midas tycker det blir i överkant vulgärt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler egentlig alle lekene fra KONG jeg, så slitesterke, og når en ny dings kommer inn i huset er det en gutt her som blir veldig glad, og ser ikke ut som han går lei heller.

Spesielt en råsa liten wubba i str.S er en slager, den går han rundt å bærer på, og får frem pip. (Infernalsk piper, han kan stå og bare tråkke på pipeleker for å få frem lyden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DENNE

Vi har den også, den er helt super! :lol:

Også har vi denne som vi er veldig fornøyd med. Den holder godt selv med labbisen som tygger (les:herper) leker på null komma niks. I tillegg spretter den utrolig godt og i alle retninger da den er formet som en mini rugby, kjempegøy for hunder som jeg glad i jaktlek :aww:

For badeglade og løpsglade hunder er denne veldig fin. Myk å holde i, flyr bra i luften og flyter :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...