Theri Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 I natt fikk vi endelig hjem valpen vår etter en lang dag i bil for han. Han er idag 8 uker og to dager gammel, og er en staffordshire bullterrier. Han klynker litt, men savner sikkert mamman sin stakkars. Jeg håper han finner seg fort til rette her. Akkurat nå ligger han på sofaen ved siden av meg å sover. Foreløpig ingen uhell inne heller, men han har bare vært hjemme i snart 12 timer. Men det synes jeg er en bra start. Vi gikk ut når vi stod opp, men da ville han ikke tisse. Så gikk vi inn så han fikk mat og drikke, å så ut igjen. Da tisset han etter litt. Og etter det tok både jeg og valpen oss en blund på sofaen sammen, og når vi kviknet til gikk vi ut igjen, og da tissa han ute med en gang. Skjønne lille knøttet!
tm100004 Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Så herlig Hvor kommer han fra og hvem er foreldra? (neida ikke nysgjerrig ) Hvis du ikke er medlem alt så finnes det to staffefora også, sbtforum.net og sbtforum.no
Theri Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Foreldrene heter Rozcoes handsome hugo og schodieguns katla. Han er fra sverige. Kjøpt av privatperson, men han har jo stamtavle og full pakke. Vaksinert, chippet, tatt blodprøve av, vetrinærbesiktiget, fikk med valpepakke, og generelt veldig god kommunikasjon og oppfølging av de vi har kjøpt han hos. Er veldig veldig fornøyd.
rottmaneier Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Han var søt Innmari fin farge/tegninger på han!
Theri Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Han har fått navnet Bolt! Småen på 5 år som fikk velge. Han er veldig glad i filmen Bolt. Hihi...
Theri Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Herlig liten gutt! Sover veldig mye da, men regner med det er masse nye inntrykk for han, og at det gjør han litt sliten. Å så er han jo bare åtte uker også... Men han har ikke hatt et eneste uhell inne idag da. Jeg har prøvd å passe på å ta han med ut spesielt etter mat og etter at han har sovet. Det har gjort susen. Håper vi er like heldige i dagene fremover. Ingenting som er bedre enn å slippe å tørke opp tiss og bæsj.
c@thrine Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Så fin han er! Nå er det bare 10 dager til vi henter vår...
Baby Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Så fin han er. Gratulerer. Jeg fikk min på fredag jeg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar