Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Skiptvet

armagnac

Recommended Posts

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Ja, området er inngjerdet :D Må gjerne komme en tur :P Hvor i Skiptvet hentet dere shadow?? Litt nysgjerrig :P

Vet ikke hva området heter (om det tilhører Meieribyen...) men vi hentet han hos ett ungt par i Krokusveien. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er dette? 23 October, eller November?

Mulig jeg slenger meg på denne gangen :P

Da er det muligheter for at du kan slenge deg inn i min lille Peugeot di'la dummebil hvis du tør Jatzy :D

Vet du hva reef?:P det er bedre plass i min siden jeg reiser bare med 1 hund ;-)

Og jatzy ville passet i buret til Foxi. Men vi kan kjøre ilaaaaaaag :P endelig blir du med på noe, jaaaaaaa :P

men ja, jatzy, en av oss tar deg med veitu. Fordi jeg klarer ikke trøkke Reefer sin hund + min + din + mennesker inn i min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... lenge siden jeg har vært her inne, men et treff høres flott ut. Bor i Askim så det er ikke lange veien.

For de som jeg ikke har snakket med før har jeg en JRT på 2 1/2 år som heter Cesar og så fikk vi en 9 mnder gammel JRT for 2 uker siden som heter Balder. Er mest Balder som trenger litt sosialtrening da jeg misstenker at han ikke er så godt vant med andre hunder. Han er kjempesnill, men trenger å utvide omkretsen sin litt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... lenge siden jeg har vært her inne, men et treff høres flott ut. Bor i Askim så det er ikke lange veien.

For de som jeg ikke har snakket med før har jeg en JRT på 2 1/2 år som heter Cesar og så fikk vi en 9 mnder gammel JRT for 2 uker siden som heter Balder. Er mest Balder som trenger litt sosialtrening da jeg misstenker at han ikke er så godt vant med andre hunder. Han er kjempesnill, men trenger å utvide omkretsen sin litt..hehe

Er bare å komme, vi er veldig hyggelige :D

søstrene GD: har vi et tidspunkt forøvrig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det spørs om jeg får overtalt gubben til å kjøre... jeg har ikke lappen. :D

Er jo ikke veldig langt til Skiptvet.... og vi har vært der ett par ganger. (var jo bl a der vi henta Shadow)

Bare å sitte på med meg, jeg kjører fra Bærum :P

Jeg dropper dette kurset (noe jeg har lurt på en stund) så da er jeg også med.. vil mye heller dra på treff!

Åh vi vil være med!, men er for langt å reise kollektivt :/

Skulle til å tilby meg, fra Oslo ihvertfall, men ser ut til at du får kjøring fra andre kanter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver oss gjerne på om vi få skyss :frantics: Om sjåføren orker en viss skrike aussie da (hu liker ikke å være i bur i bil haha) :whistle:

Dato, tid? Må jo se om jeg kan hehe!

23. oktober

kl 13:00 i skiptvet, så vi må ta ferja litt før da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig vi også vil være med på dette, blir mest Yade som får være med på moroa. Hun er itt usikker, men pleier å bli fort varm i trøya :whistle:

Så moro!! Gleder meg til å hilse på Troika igjen!! :)

Og Yade ogs da, selvfølgelig! :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha good! Høres bra ut :whistle: Ferja ekke den dyraste heller. Kan evnt bli over hos familien min i Horten, så kan jeg møte deg på ferje kaia eller noe slikt?

Betaler seff ferja selv ;)

Nei den er ikke megadyr, vi betlaer vel 80-90 for 3 voksne :frantics:

Oh, hvis jeg kan det så hadde jo det vært supert. ;)

Holmlia er jo så og si på veien.

Mulig vi også vil være med på dette, blir mest Yade som får være med på moroa. Hun er itt usikker, men pleier å bli fort varm i trøya :)

Morro at de blir med fler nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt research av ferjer så er vel beste at vi tar 11:15 ferja,

ferje horten: 11:15

fremme i moss 11:45, også er det opptil 15 minutter å komme av

også tar det 45 å kjøre til skiptvet. så vi er enten et kvarter på 13 der, eller så kan vi ta 12 ferja og være der ti på halv to/halv to. :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt research av ferjer så er vel beste at vi tar 11:15 ferja,

ferje horten: 11:15

fremme i moss 11:45, også er det opptil 15 minutter å komme av

også tar det 45 å kjøre til skiptvet. så vi er enten et kvarter på 13 der, eller så kan vi ta 12 ferja og være der ti på halv to/halv to. :)

Aldri opplevd at det har tatt et kvarter å komme seg av båten :whistle: Sikkert best å ta 11.15 ferga da :frantics: Vi er på plass på Esso'n vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...