Gå til innhold
Hundesonen.no

Medleieboer i Bergen?


Guest TineM

Recommended Posts

Villaleilighet med peis, kjøkken, bad, to soverom, veranda, hage, ute-sitteplass, stor stue, vaskekjeller med stor kjellerbod, parkeringsplass, alle hvitevarer inkludert, lov med hund.

Trenger noen som vil leie med meg da jeg har fått leiligheten, men hun jeg skulle bo med fikk problemer og kan ikke flytte nå.

Hadde satt pris på om dere sprer ordet! :rolleyes2:

(har lagt ut annonser og slikt, legger ut litt overalt for å prøve å skaffe med én gang da leieperioden min begynner den 15. oktober!)

Har to snille huskyer som bor med meg, og selv er jeg ryddig og ordentlig av meg, veldig rolig person. Driver med trekk og lydighet til vanlig.

Bilder av leiligheten sendes ved forespørsel! :lol:

Mvh

Tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært helt topp for meg, men hørtes ut som det kanskje koster endel, siden det er en såpass stor leilighet? Også er jeg jo bare 16 også da, ikke sikkert du er interessert i å bo med så unge folk (vet jo ikke hvor gammel du er da :rolleyes2: ) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til annonse

Det koster 4300,- per måneden + 450,- i strøm pga at jeg også betaler 4300,- + 450,- i strøm, utgiftene deles altså likt!

Det er ikke så dyrt for ei sentrumsnær leilighet som er så stor og så fin :rolleyes2: Også er det lov med dyr! :lol:

Hehehehe, ærlig talt bryr jeg meg ikke om hvilken alder den andre leietakeren har, så lenge den tar ansvar for sitt eget rot og ikke banker hundene mine, haha!

Jeg er forresten 19, fyller 20 snart ;)

Hadde jeg funnet noen nå hadde det vært en livredder, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Bergen er leiligheten da?

Paradis! Hehe :rolleyes2:

Send meg ei melding eller mail om noen er interesserte, da, jeg er ikke vant med å bruke dette forumet, så jeg glemmer det litt mens jeg sjekker alt annet, haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens interessert da, men skulle først fått svar på stipendet ogse hvor mye jeg får :lol:

Savner virkelig å ha hunden min her med meg, derfor hadde det vært topp med hybel hvor det er lov med hund.

Hehe, jaaaa... :rolleyes2: Jeg trenger svar raskt ettersom den 15. er første betalingsdag og jeg egentlig ikke har råd til å bo der alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt perfekt ut, det eneste det står på er vel egentlig prisen... Tror ikke jeg får så mye i stipend, selv om det ikke var en gal pris med tanke på hva du får.Men, håper på det beste :)

Hmmm, 4300 i mnd er vel ikke så mye, tror jeg? Hadde ei knøttlita leilighet i Trondheim på 18 kvadrat ca 10 min unna byen, den også, den kosta 5000 i mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, 4300 i mnd er vel ikke så mye, tror jeg? Hadde ei knøttlita leilighet i Trondheim på 18 kvadrat ca 10 min unna byen, den også, den kosta 5000 i mnd ;)

Nei, det er ikke så mye, men tror ikke jeg får mer enn 3700 eller noe sånn i stipend. Det blir litt mye å betale over 1000 kr mnd selv, det som da ikke stipendet dekker. I tillegg kommer jo mat og andre nødvendige ting.

Men, som sagt, jeg håper på det beste ;) Jeg har meget lyst til å ha hunden min med meg. Men, må bare si det, har litt problemer med henne. Hun utagerer mot folk og hunder, men om hun bare blir kjent med folk, så går det bra ;) Hunder går pleier også å gå bra etterhvert.

Selv er jeg, som sagt, 16 år. Jeg er ei stille jente, ganske sjenert, men åpner meg nok mer etterhvert.Interessert i dyr, spesielt hund og fotografering. Trener litt triks med hunden min, i tillegg til litt agility. Håper på at jeg kan være med på noe slags organisert trening om jeg får henne med meg opp her, noe det ikke er mye muligheter for nede i lille Flekkefjord.

Jaja, det var litt om meg, så kan du vurdere litt, om du kunne tenke deg å bo med meg i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så mye, men tror ikke jeg får mer enn 3700 eller noe sånn i stipend. Det blir litt mye å betale over 1000 kr mnd selv, det som da ikke stipendet dekker. I tillegg kommer jo mat og andre nødvendige ting.

Men, som sagt, jeg håper på det beste :) Jeg har meget lyst til å ha hunden min med meg. Men, må bare si det, har litt problemer med henne. Hun utagerer mot folk og hunder, men om hun bare blir kjent med folk, så går det bra ;) Hunder går pleier også å gå bra etterhvert.

Selv er jeg, som sagt, 16 år. Jeg er ei stille jente, ganske sjenert, men åpner meg nok mer etterhvert.Interessert i dyr, spesielt hund og fotografering. Trener litt triks med hunden min, i tillegg til litt agility. Håper på at jeg kan være med på noe slags organisert trening om jeg får henne med meg opp her, noe det ikke er mye muligheter for nede i lille Flekkefjord.

Jaja, det var litt om meg, så kan du vurdere litt, om du kunne tenke deg å bo med meg i det hele tatt ;)

Auff, jeg er glad jeg er ferdig med skolen og skal ut i ordentlig jobb! *grøsse av stipendet*

Hmmm, Rambo takler slikt fint, mens Tikaani nok dessverre er litt mer skeptisk, tror jeg... Isåfall måtte vi prøvd dem ut før du flytta inn, at du ikke flytta inn også finner vi ut etter ei uke at dette går ikke ;)

Om deg sier jeg TCH, jeg vedder på at jeg var tusen ganger mer sjenert enn deg når jeg var 16! Men jeg er blitt rappkjefta og supersosial nå i det siste, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm , ja måtte nok prøvd ut det først ;) Vet ikke om jeg skal ha henne med hele tiden heller, da jeg ikke vet helt hvordan jeg skal gjøre det med reising med hund.

Men, røkker ikke skrive mer nå, skolen begynner snart, skal ha hund første timene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et perfekt sted å bo! Hadde jeg bodd i Bergen hadde jeg nok "tilbytt" meg sjøl.. ;P

Håper det ordner seg da! ;)

PS: Legg gjerne ut bilder av huskyene dine etterhvert da :)

Hihi, det ER et perfekt sted å bo, det eneste er at jeg alltid rygger inn i muren på andre sida når jeg skal komme meg ut ;)

Hmm , ja måtte nok prøvd ut det først ;) Vet ikke om jeg skal ha henne med hele tiden heller, da jeg ikke vet helt hvordan jeg skal gjøre det med reising med hund.

Men, røkker ikke skrive mer nå, skolen begynner snart, skal ha hund første timene ;)

Ok, den er grei! :P Heldig som har hund de første timene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare av og til vi har hund altså, siden det er en dyrelinje i år ;) Men, er jo ikke fult så gøy å trene hund når man ikke kan trene sin egen... Men, fikk nå hvertfall lånt en grei hund, en border collie ;) Men, det var OT...

Gir deg en lyd når jeg har snakket med pappa senere idag, når han har sett på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med pappa, han sier at det nok blir litt for dyrt i forhold til stipendet, dessverre :)

Har så lyst til å ha henne med meg..

Er vanskelig å bo med bare bortboer, selv når vi har bodd flere sammen etc har vi måtte betale rundt 4-5000. borteboer dekker bare en bit, også har man studielån over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor nå betaler jeg bare 3700 i måneden, har også funnet flere andre som koster det samme, og under det. Problemet er jo å finne noen som tillater hund... Tror ikke vi vil gå noe særlig høyere enn 4000 i måneden. Har enda ikke fått svar på stipendet, men er ganske sikker på at det bare er 3700 borteboer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med pappa, han sier at det nok blir litt for dyrt i forhold til stipendet, dessverre ;)

Har så lyst til å ha henne med meg..

Det var synd! Skjønner godt at det er litt trasig å ikke få med seg hunden sin! Men du kan jo legge ut annonse på hybel.no der du sier du leter etter leilighet med lov til å ha hund, de annonsene er gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd! Skjønner godt at det er litt trasig å ikke få med seg hunden sin! Men du kan jo legge ut annonse på hybel.no der du sier du leter etter leilighet med lov til å ha hund, de annonsene er gratis :)

Det skal jeg gjøre! Trodde man måtte betale for de også jeg ;)

Lykke til med å finne noen da, har det vært noen andre interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...