Carina Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Tidligere i år mente jeg det kom en notis på nbf sine sider at det var lov til å kommandere stå i endene på fremadsendingen og likevel få godkjent karakter. Nå finner jeg det ikke igjen noen steder, noen som kan hjelpe meg? :rolleyes2:
Guest Jonna Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Det står ikke i regelverket, men kom ut etter at dommerene hadde hatt ett møte. Skriver ligger på NBF sine sider, ett eller annet sted. Det var vel i fjor eller forfjor det ble utarbeidet for at dommerene skulle bli mer sammensveiset i sin bedømming.
Carina Skrevet 2. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Har prøvd å lete på nbf sine sider, men finner det ikke. :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar