Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken til valp


mokken

Recommended Posts

Det begynner å bli høst i Bergen, kaldt og surt både morgen og kveld.

Er det noen som har et greit dekken til valp å anbefale? :lol:

Det trenger ikke å være veldig tykt, men bør ta av litt for vind og regn. Har prøvd å måle ryggen, kom frem til ca 35 cm i lengde.

Gjerne uten for mye bling og dingser som kan tygges på.... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også driver å tenker på dekken til valpen som kommer om 3 uker, og jeg har funnet ut at de har billige og greie dekken på Hööks.no og det samme med nettdyret.no :lol: Valpene vokser jo så fort fra de, så ikke noe vits å kjøpe dyre dekken som passer i kort tid ;)

(Jeg har til og med strikket genser til valpen allerede jeg :rolleyes2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du spør om sånt som jeg også lurer på :lol:

Ingen årsak! ;)

jeg også driver å tenker på dekken til valpen som kommer om 3 uker, og jeg har funnet ut at de har billige og greie dekken på Hööks.no og det samme med nettdyret.no ;) Valpene vokser jo så fort fra de, så ikke noe vits å kjøpe dyre dekken som passer i kort tid :lol:

(Jeg har til og med strikket genser til valpen allerede jeg :rolleyes2: )

Ja Hööks var jeg faktisk innom å så på i går. Noen som vet om dekkene der er grei?

Skal titte innom nettdyret også, takk for tips! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant to greie hos Hööks, et regndekken og et fleecedekken.

Noen som har erfaringer med disse? :rolleyes2:

Jeg har det regndekkenet til min hund og er veldig fornøyd. Bra passform og det virker slitesterkt. Er forøvrig også fornøyd med de andre dekkenene jeg har fra Hooks-de er billige, og de sitter bra på hunden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant to greie hos Hööks, et regndekken og et fleecedekken.

Noen som har erfaringer med disse? :rolleyes2:

Har fleece dekkenet, er fornøyd med det, men klippet av den flappen bak i nakken, den var for stor.

Sjekk www.borjes-tingsryd.se der har de mye fine dekken til en rimlig penge.

Jeg er MYYYYYE mer fornøyd med dekkene fra Børjes enn Høøks, feks så har fleece dekkene hos Børjes bredere borrelås enn hos Høøks, noe som gjør at dekkent sitter mer stabilt på hunden.

Regndekkenet hos Børjes som er rødt er jeg veldig fornøyd med, venter på nr 2 i posten nå faktisk.

Ville også sjekket e-bay, der er det mye fine dekken til en bra penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fleece dekkenet, er fornøyd med det, men klippet av den flappen bak i nakken, den var for stor.

Sjekk www.borjes-tingsryd.se der har de mye fine dekken til en rimlig penge.

Jeg er MYYYYYE mer fornøyd med dekkene fra Børjes enn Høøks, feks så har fleece dekkene hos Børjes bredere borrelås enn hos Høøks, noe som gjør at dekkent sitter mer stabilt på hunden.

Regndekkenet hos Børjes som er rødt er jeg veldig fornøyd med, venter på nr 2 i posten nå faktisk.

Ville også sjekket e-bay, der er det mye fine dekken til en bra penge.

Skal se på de :rolleyes2:

Har sjekket ebay, men der fant jeg bare gensere, kjoler og annet fjas... ;)

Edit: har du en annen link til Børjes?

Jeg har dette dekkenet fra Hööks, og er veldig fornøyd. Det kjøper jeg nok ett til av til valpen:

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=045088&deptid=196&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Jeg har et fra Hooks som jeg er meget fornøyd med. Det er sjeldent det blir vått igjennom og er veldig greit å ta på og av. De har det ikke nå lengre da. Men Hooks er veldig billig da :lol:

Takk for svar begge to! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på de :lol:

Har sjekket ebay, men der fant jeg bare gensere, kjoler og annet fjas... ;)

Edit: har du en annen link til Børjes?

Funket her med klipp og lim :rolleyes2: http://www.borjes-tingsryd.se/

http://pet-supplies.shop.ebay.com/i.html?_nkw=dog+blanket&_sacat=46293&_odkw=&_osacat=46293&_trksid=p3286.c0.m270.l1311

Her får du frem masse fine dekken på e-bay ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Nå er selvfølgelig Hööks utsolgt for fleecedekkenet jeg ville ha.... :lol:

Mulig jeg er sær men finner veldig lit jeg faktisk liker nok til å ville betale for.... Idèas anyone?

De få jeg likte på Ebay sendte de ikke til Norge, typisk min flaks :rolleyes2:

@Renate: fikk opp linken nå ja, men mulig jeg ikke er så god til å manøvrere meg der inne, fant kun 1 dekken jeg når jeg søkte på hund.?Litt rotete side, eller så har jeg oversett noe vesentlig der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Nå er selvfølgelig Hööks utsolgt for fleecedekkenet jeg ville ha.... :lol:

Mulig jeg er sær men finner veldig lit jeg faktisk liker nok til å ville betale for.... Idèas anyone?

De få jeg likte på Ebay sendte de ikke til Norge, typisk min flaks :rolleyes2:

@Renate: fikk opp linken nå ja, men mulig jeg ikke er så god til å manøvrere meg der inne, fant kun 1 dekken jeg når jeg søkte på hund.?Litt rotete side, eller så har jeg oversett noe vesentlig der inne ;)

Du må gå inn på e-handel, så kommer det opp en side med meny til venstre, der scroller du ned til "hund", der er det et valg for "Badd, pladd och tacke"

Her er siden når jeg kopierer den, men da kommer ikke menyen frem: http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_varugw.htm&%24VGRK=TRUE&%24SELKEY=344&%2422801=344&p=H&%24echoSP=%2FHund & Katt %2FBädd, Pläd & Täcke

http://stores.ebay.com/timsdiscountpetsupplies

Denne selgeren har jeg kjøpt mye av på e-bay, de er kjempe raske med å sende og har vært 100% trygge å handle hos for meg (handlet av de ca 7ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket Jami hundsport? Har en del dekken som ser greie ut. Jeg har det dekkenet som ligger under tilbud, det røde med sort kant og borrelås. Veldig godt fornøyd, holder Tarik tørr selv i lengre turer i pissregn og varmer godt samtidig som det har god passform og kraftige borrelåser. Blir det skittent er det bare å legge det til tørk og så koste av det den værste skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...