belgerne Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Hei Jeg har så lyst å gå freestyle-kurs med min hund. Forslag til intruktør/ kurs mottas med takk. Ingen erfaring med freestyle, men går lp i høyeste klasse, så hunden er vant til å jobbe og er samarbeidsvillig
simira Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Er hvor i landet relevant, eller pendler du hvor som helst? Jar hundeskole og Hund i Fokus har ihvertfall freestylekurs.
belgerne Skrevet 1. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Er hvor i landet relevant, eller pendler du hvor som helst? Jar hundeskole og Hund i Fokus har ihvertfall freestylekurs. Et helgekurs i Bergen/ Stavanger hadde vært å foretrekke
Iner Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Der er det etter hva jeg har fått høre ikke kurs. Norsk freestyleforbund har på hjemmesiden info om instruktører som reiser rundt å holder kurs. Det er noen på et annet forum som bor i Bergen og også ønsker å få til kurs der. Jeg anbefaler Nina fra hund i fokus. Hun har fantastiske helgekurs. Hun holder noen helgekurs i Kongsberg også.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar