Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har du problemer med innlogging på Hundesonen, les dette:

Først av alt, og det enkleste. Har du skrevet riktig brukernavn og passord? Noen brukere har både store og små bokstaver i nicket, har du husket dette? Innloggingsnavn og visningsnavn er to forskjellige ting, selv om de fleste bruker det samme der. Sjekk at du logger inn med innloggingsnavnet.

Dersom du bruker Internet Explorer kan det være en fordel å tømme cache en gang i mellom. Det kan ofte fikse problemene med å logge seg på. Dette kan også være problemet hvis du bruker Mozilla Firefox.

Du kan tømme cachen i forumet, du finner dette alternativet mellom forumene og statistikk helt nederst.

Hvordan tømmer jeg cache i Microsoft Internet Explorer?

Du kan tømme din cache på følgende måte:

1. Velg 'Internetinnstillinger' i menyen ’Verktøy’

2. Velg fanen 'Generelt'

3. Trykk på knappen 'Slett filer' ca. midt på siden

Restart programmet når cachen er tømt.

Hvordan tømmer jeg cache i Mozilla Firefox.

1. Velg ’innstillinger i menyen ”Verktøy’

2. Velg fanen ’personvern’

3. Slett informasjonskapsler, mellomlager og innloggingsinformasjon

Restart deretter programmet.

Hvis ikke dette hjelper så lukk programmet ditt. Velg kjør på startmenyen, skriv inn cmd (command hvis du har Windows ME, 98 eller 95) Skriv deretter ipconfig/flushdns. Åpne deretter nettleseren og prøv igjen.

Har du stadig problemer? Ta kontakt på PM så hjelper vi deg med å finne en løsning.

Jeg vil også anbefale alle til å benytte Mozilla Firefox, Opera eller oppgradere Internet Explorer. Hundesonen har diverse problemer med IE6 og dette ser ut til å ha løst seg med IE7.

Har du brukernavn som inneholder ugyldig tegn bør du få skiftet dette. Det kan være & for eksempel. Dette kan påvirke bruk av PM.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...