Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du problemer med innlogging?


Recommended Posts

Har du problemer med innlogging på Hundesonen, les dette:

Først av alt, og det enkleste. Har du skrevet riktig brukernavn og passord? Noen brukere har både store og små bokstaver i nicket, har du husket dette? Innloggingsnavn og visningsnavn er to forskjellige ting, selv om de fleste bruker det samme der. Sjekk at du logger inn med innloggingsnavnet.

Dersom du bruker Internet Explorer kan det være en fordel å tømme cache en gang i mellom. Det kan ofte fikse problemene med å logge seg på. Dette kan også være problemet hvis du bruker Mozilla Firefox.

Du kan tømme cachen i forumet, du finner dette alternativet mellom forumene og statistikk helt nederst.

Hvordan tømmer jeg cache i Microsoft Internet Explorer?

Du kan tømme din cache på følgende måte:

1. Velg 'Internetinnstillinger' i menyen ’Verktøy’

2. Velg fanen 'Generelt'

3. Trykk på knappen 'Slett filer' ca. midt på siden

Restart programmet når cachen er tømt.

Hvordan tømmer jeg cache i Mozilla Firefox.

1. Velg ’innstillinger i menyen ”Verktøy’

2. Velg fanen ’personvern’

3. Slett informasjonskapsler, mellomlager og innloggingsinformasjon

Restart deretter programmet.

Hvis ikke dette hjelper så lukk programmet ditt. Velg kjør på startmenyen, skriv inn cmd (command hvis du har Windows ME, 98 eller 95) Skriv deretter ipconfig/flushdns. Åpne deretter nettleseren og prøv igjen.

Har du stadig problemer? Ta kontakt på PM så hjelper vi deg med å finne en løsning.

Jeg vil også anbefale alle til å benytte Mozilla Firefox, Opera eller oppgradere Internet Explorer. Hundesonen har diverse problemer med IE6 og dette ser ut til å ha løst seg med IE7.

Har du brukernavn som inneholder ugyldig tegn bør du få skiftet dette. Det kan være & for eksempel. Dette kan påvirke bruk av PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...