Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg er ny her =)

Cattn

Recommended Posts

Jeg er plutselig blitt medlem her jeg også, etter lenge å ha sett på Synnøve og Astrid bruke all sin ledige tid her inne.. Skal bli spennende å se hvordan dette går :icon_confused:

Har ingen hund selv enda, men det kommer med tiden :lol: ..

Passer Frost (Min bror sin boxer) ganske mye, så hun er "litt" min kan man vel si :D

Skal bli kjekt å bli kjent med nye mennesker og hunder :hmm:

Gleder meg til å komme ordentlig inn i dette. (Og kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å bli bitt av basillen jeg også :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :lol::)

Og siden det er veldig obligatorisk, har du bilder av herligheten? (den du passer altså :icon_confused: )

Og ja, veldig lett å bli bitt av basillen :hmm:

Her kommer noen. Tror jeg da, om jeg har klart å gjøre dette riktig :D

Det er litt eldre bilder av hun da, men skal nok legge inn noen nye etterhvert :D

post-6756-1285361381,9771_thumb.jpg

Nydelige Frost

post-6756-1285361332,3987_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tispe :D

Men ja, det skal bli gøy å legge ut litt info og flere bilder etterhvert av hun og det som skjer når jeg passer og slikt =)

Hun, Frost er en liten jente. :hmm:

Heei Cattepus! :lol: Kjekt å "se deg og her inne" :)

*finne lekebilde*

Uuups :icon_confused: Beklager :D Men syntes hun var et sjarmerende vesen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun, Frost er en liten jente. :)

Heei Cattepus! :D Kjekt å "se deg og her inne" :D

*finne lekebilde*

Wee, finally! :D Velkommen til Sonen, Cattn! :D :D Du blir nok bitt av basillen, det skal mye til å ikke bli det når man er litt over middels hundeinteressert, som de fleste her inne er. :D

Elsker bildene av fiiine Frost, hun er så søt! :hmm:

Heii=)

Kjekt å endelig være her inne! :lol: Har vært litt nysgjerring på dette her kjenner jeg. Hihi :icon_confused:

Frost er nydelig ja. Bare trene litt mer med hun so blir hun en kjempe flott og fin hund (litt mer enn hva hun er) =D Meeen, det har kommet seg VELDIG! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var veldig flott:) Hvor kommer hun fra? Kanskje kan hun til og med stilles på utstilling om ikke alt for lenge til og med. Ting skjer når det gjelder den hvite boxeren nemlig :P

Tusen takk... Jabibox always an angel heter hun på stamtavlen :( Ja det kan jo være, hadde vært veldig kjekt i allefall :D Og ikke minst spennende.. Trenger endel sosialiserings trening først da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...