Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet- ps, veldig få bilder

Guest Vicky

Recommended Posts

Skrevet

benedicte1sh.jpg

Her ser dere den flinke handleren, Benedicte

benedicte20ka.jpg

Utstilling er gøy :cry:

benedictecross1qe.jpg

Benedicte viser Crossern, verdens flotteste dvergsnauzer!

dsc011370cu.jpg

Benedicte går med stil i den store ringen :)

guttenmin4cw.jpg

Verdens beste gutt tar seg en hvil...

guttenmin23mr.jpg

Der fikk jeg med kvisa og... Joachim er alltid herlig :(

kose8bg.jpg

Der det er kos å få er Vicky med en eneste gang.

sexy0wa.jpg

Er han ikke flott?! :(

skatt7nz.jpg

Min vesle skatt syns hallen er litt skummel.

sove6uj.jpg

Vicky syns Handlingen er utrolig kjedelig...

vickyogluna2lb.jpg

Vicky og lille skjønne Luna :(

vickytrtt5jy.jpg

Vicky sovner nesten!

Skrevet

så fine bilder! :( skal du ikke la joachim være rudolf i år da? :cry: uff..ikke meningen å mobbe altså! :)

kjempefine bilder .D vicky var visst ikke helt i 100 næi :( hehe

Skrevet

citamegogbenedicte4vv.jpg

Benedicte, meg og Cita.

dekkundermasj1kl.jpg

Dekk under marsj

ossda8ts.jpg

meg og min dyrebareste

flgermed9ca.jpg

folka følger med

kommer noen fler bilder.. men imageshack fucker seg opp

Skrevet
Kjæresten din virker veldig dyktig på oppstilling' date=' Astrid! :cry:[/quote']

ja, jeg er utrolig inponert over ham :) selv om jeg ikke har så mye peil på utstilling :oops: hehe

Skrevet

NÆMMEN! Har du endelig fått lov å ta bilder av Joachim nå!? :cry:

Flotte bilder av hunder og mennesker :)

Skrevet

Kjempe fine bilder :)

Vicky er bare nydelig :( Er det bare meg eller ser hun på deg på omtrent hvert eneste bilde? Jammen litt av en kontakt :cry:

Skrevet

MASSE flotte bilder :cry:

Vicky er som alltid NUDELIIIIIIIIIIIIIG :):(:(

Hu så litt uttafor ut på ett av bildene, men det er ikke rart da, dt må ta på å venteventevente og være i en Gigantisk hall!

Skrevet

Det var sikkert meg, også så du meg ikke :cry:

I så fall var det jeg som var dum mens Cita kjente dere igjen med en gang :) (ser for meg et bredere bilde hvor Lisa står og hilser på Cita mens jeg holder igjen og ikke merker en dritt :( )

Skrevet

I så fall var det jeg som var dum mens Cita kjente dere igjen med en gang :) (ser for meg et bredere bilde hvor Lisa står og hilser på Cita mens jeg holder igjen og ikke merker en dritt :( )

Haha, din overlegne tøsefille!! Jaja, vi får satse til neste år, da blir det Team Labrador Gathering! Og flere raser da, så lenge Tinka, Cita og Lisa er midtpuktet liksom. Hehe

Skrevet
NÆMMEN! Har du endelig fått lov å ta bilder av Joachim nå!? :cry:

Flotte bilder av hunder og mennesker :(

hehe, egentlig ikke :( jeg sneik til meg noen bilder :)

Skrevet

Haha, din overlegne tøsefille!! Jaja, vi får satse til neste år, da blir det Team Labrador Gathering! Og flere raser da, så lenge Tinka, Cita og Lisa er midtpuktet liksom. Hehe

Hihi, ja :P Og så må vi avtale et sted og en tid å møtes på, slik at jeg ikke blir sittendes på tribunen og lete! :(

Skrevet
Kjempe fine bilder :(

Vicky er bare nydelig :( Er det bare meg eller ser hun på deg på omtrent hvert eneste bilde? Jammen litt av en kontakt :cry:

hehe :( hun er en mammadalt.. hun nekter å sammarbeide med andre.. merkelig hund altså.... :)

Skrevet
MASSE flotte bilder :)

Vicky er som alltid NUDELIIIIIIIIIIIIIG :(:(:(

Hu så litt uttafor ut på ett av bildene, men det er ikke rart da, dt må ta på å venteventevente og være i en Gigantisk hall!

takk :cry:

Skrevet
Flotte bilder' date=' kjempemoro å se! Dere var flinke, Astrid![/quote']

takk :cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kommer jo litt på ambisjonene mtp lydighet og sånt også. Hunder som er lette å trene krever ofte også mer aktivisering.  Med labrador er det på godt og vondt mye matfokus, det er et godt verktøy i treningen, men også en utfordring. På samme måte som at mange pudler er kresne og vanskeligere å belønne med mat. Spaniel er generelt også mer matglade, men kanskje ikke så ekstreme som labrador.  Gjeterhundrasene har ofte også en del stress, og gjerne lyd med det.  Korthårscollie er en av de jeg synes er litt annerledes og som er ok hunder på aktivitet, de røyter en god del, men ikke noe pelsstell utover børsting og støvsuging. Jeg er litt usikker på lydnivå der. Men kan være verdt en titt.
    • Takk for svar 😁 Har vurdert labrador ja, men litt redd for at den hadde spist alt den kom over 😂  Har absolutt vurdert puddel på nytt, men fra en annen oppdretter. Jeg gjorde mye research og kontaktet flere oppdrettere da jeg fikk min første, men det endte ikke så bra allikevel. Var også ikke klar over at de brune var kjent for å være ekstra gal. Jeg startet en puddelgruppe i området da jeg fikk ham og vi dro på jevnlige treff der, så vet jo at ikke alle er like ikke, men det var en del av guttene som var vanskelige å ha med å gjøre.. så hadde valgt tispe om det ble puddel, tenker jeg. Springer spaniel har jeg ikke sett noe på, har ikke særlig erfaring med den type hund. Pelsstell går helt greit. Alle har jo noe stell. Puddel var ganske mye innimellom, men det var jo ikke verre enn at jeg bare kunne glattbarbere ham om jeg ikke orket en periode. Har også blitt klok av skade og innsett at jeg må prioritere trening på ro ute 🫣
    • Ah perfekt! Takk skal du ha for heads up! Hadde litt guffen magefølelse. Takk for tips, sjekker ut disse nærmere  
    • Nydelig puddel! Selv om du var uheldig med denne så finnes det nok stabile og roligere puddler av begge kjønn. Det handler mye om gener og litt om trening. Men jeg tenker med en gang standard labrador av beskrivelsen din. Det er sjelden mye lyd, de er arbeidssomme, men (som alle raser) tåler en rolig dag så lenge de ellers får det de trenger av aktivisering både mentalt og fysisk. Ellers ville jeg kanskje tatt en titt på springer spaniel, men de kan ha litt lyd. Faktorer som spiller inn er hvor mye aktivitet du ser for deg i hverdagen, og hvor mye pelsstell som er ok. Med puddel er du jo litt vant til pelsstell, så jeg antar det går fint?  Puddel med litt bedre research både på oppdretter og linjer kan jo også være en mulighet. De er flotte arbeidshunder, og det er jo en grunn til at de er brukt som servicehunder - da skal de tåle det meste av ulike situasjoner i ulike omgivelser. Hvis det kun var stresset hos denne hunden du ikke likte med puddelen så ville jeg dratt på noen puddeltreff og snakket med noen oppdrettere.
    • Fine puddelen som var min, for å få litt farge inn her 💚
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...