Gå til innhold
Hundesonen.no

Voddler invitasjon


Nirm

Recommended Posts

Hvorfor er Voddler plutselig blitt så poppis da?

Har hatt det siden Januar, men har ikke brukt drittn på 4mnd eller noe slikt...

Ubrukelig videokvalitet og bare møkk å se på, men det kan jo ha skjedd noe de siste mnd...

Ja å reklamen da, til å bli sprø av...

Og den umulig høye "leie prisen" på 37kroner...

Jeg leier Blu-Ray filmer hvor jeg får tilsendt fysiske disker for 14kr pr film inkl frakt og alt...

Det er bare å registrere seg på voddler.com nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg bare en gratisfilm der igår, men det eneste reklamen der var for nye filmer i starten. Og det er det jo på alle DVDer. Ellers så jeg lite til reklame igår.

Aldri hørt om den greia før det ble nevnt i spotify tråden, jeg henger aldri med på hva som skjer på slike områder. :wub:

Og hvor er det du leier filmer da Tore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo hele tiden en og annen ny film som Gratis film, så er jo noe å se på av og til,

er vel verd å ha det installert å sjekke innom nå og da...

For det er for all del flott med noe gratis og lovlig som et alternativ til de som laster ned ulovlig..

Brafilm.no

Abonnement: Flex 2.

Avgift:139 kr pr mnd.

Altså man betaler 139kr pr mnd, får tilsendt 2 filmer (alt etter abonnement) og ser disse, for så å sende de tilbake, om man ser filmene samme dag som man får de og sender tilbake så kan man få 12-14 filmer i mnd. (14stk=10kr pr film)

Jeg får tilsendt 8-10 filmer i mnd nå, har dabbet litt av, ser filmene i helgene å sender de tilbake mandag som oftest. 8 filmer=17kr pr film...

Når man tenker på hva porto koster så er det ikke noe å si på det (de har sikkert en spesiell avtale med posten)...

Mot 37kr for å streame en film i laber kvalitet, som de fleste ikke vet å se andre steder en på PC skjermen med dårlig lyd...

Og det de kaller HD er laaaaaangt unna Blu-Ray og uten Surround...

10-12kr for leiefilmene hadde jeg gått med på i god kvalitet, men ikke 37kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...