Gå til innhold
Hundesonen.no

True Blood, og Twilight spørsmål


Debbie

Recommended Posts

Hei

Sitter og leser på den siste boken i Sookie Stackhouse serien, og jeg tror jeg har hoppet over en bok.. For her skjer ting som jeg ikke har fått med meg, så jeg lurer på om noen kan hjelpe med, og svare på noen spørsmål?

Hvorfor er Sookie og Eric gift?? Var ikke hun sammen med Quinn??

Hvorfor har det vært en stor krig, og hvorfor begynte feen den??

Hvorfor er det noen feer igjen( er de for mennesklige?)

HVa skjedde med broren/fetteren til Tara??

OG jeg har jo skjønt at bokserien og tv serien er jo to forskjellige serier- men når kommer sesong 3?? er jo helt hekta:)

Har hørt sladder om at Meyer skal gi ut boken fra twilight fra Edward sitt synspunkt allikavel- noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafayette døde vel ganske tidlig i bøkene, mener jeg. Hva du har hoppa over av bøker og hvorfor, det aner jeg ikke. :getlost: Er en stund siden jeg leste de sist, så husker ikke, og jeg kan fortsatt ikke huske at Sookie og Eric gifta seg. De bare... sexa litt og sånn. :wub:

Joda, de har vampyr gifta seg!

Sookie fikk en kniv av Eric eller noe som andre vampyrer så og VIPS var de gift uten at Sookie viste det før senere. Men antagelivis overlevde/ble hun ikke utnyttet eller noe slikt pga det. (begynner bli litt siden jeg leste)

Lafayette dør vel i første boken? Eller var det nr.2?

Fee krigen begynnte vel mange-mange-mange år tilbake pga noen ville "stenge" siden verden fra feene og noen ville ikke. Da ble det krig eller noe sånnt.

Noen ble igjen i verden pga verden nå faktisk ble vist stengt og noen var for trege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sookie er ikke gift med Erik i den forstand at de har tusla ned kirkegulvet sammen, men fordi Erik var en luring (igjen :getlost: ). Det har noe med en sermoniell kniv å gjøre. Blir forklart i bok 7 eller 8 tror jeg. Sookie var sammen med Quinn på dette tidspunktet.

Alt du spør om står om i den/de boka/bøkene du ikke har lest :wub:

Edit: Og nå ser jeg at JeanetteH rakk å svare før jeg trykket Svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.. Innser at jeg har tullet med bøkene ja.. og lest de over en lang periode. Greit med litt oppdateringer:)

Og blir så forvirret når ting som skjer/ ikke skjer i bøkene skjer/ikke skjer i tv serien... full forvirring her:)

Men hva med Edward bok???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de har vampyr gifta seg!

Sookie fikk en kniv av Eric eller noe som andre vampyrer så og VIPS var de gift uten at Sookie viste det før senere. Men antagelivis overlevde/ble hun ikke utnyttet eller noe slikt pga det. (begynner bli litt siden jeg leste)

Hahaha, jaja, går ikke ann å huske alt. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med Edward bok???

Det rykte har gått siden det først ble bestemt at den ikke skulle komme ut. Så jeg tviler på det. Men du kan lese første kapittelet på SM sin egen side :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med den andre elskeren til Sookie da? (Bill?)

Han er vel fortsatt i live(og har funnet seg en vampyrdame?), men har ikke vært sammen med Sookie siden bok 2 eller 3 tror jeg... Har fremdeles en rolle i resten av bøkene, men mindre enn i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...