Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling på Bønes (bsbk) 25/26 sept'10

Synnikken

Recommended Posts

Skrevet

Hehe, det går nok bra, skal du se. Bare ta den tid du trenger og gjør så godt forarbeid som du kan :D

Jeg tror ikke jeg orker å dra opp i morgen. Burde jo kikket litt på belgerne, fikk ikke sett noe derfra i dag, men jeg er trøtt, så tror jeg blir hjemme og heller drar for å trene spor :P

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Niks, stående fugliser ikke tillatt :D De har jo alltid hatt lov, og så plutselig.

Noen stående fugliser var lov i alle fall for Amigo stilte. Det var kun stabijhoun med i gruppe 7 av voksne og i valp var det i tillegg KV.

Skrevet

Anebergen: Ja, det er meg og Rinalina :lol: Så fine bildene ble, kan jeg stjele dem? Legger selvsagt ut hvem som har tatt bildene :)

"Wildah" og fine Rina på siste bildene ja.

Kompis av meg med flaten sin på første :D

:D

Han var flink han med flaten. Mente å finne tak i ham etter konkurransen, men han forsvant så fort. Så kanskje du kan videreformidle dette? En positiv og kjekk ekvipasje å se i ringen, gleder meg virkelig til å se hva de får til videre :D Gikk kanskje ikke helt deres vei den dagen, men det var så mye bra, og han jobbet så bra med hunden sin.

Han med staffen er også veldig flink :D De debuterte i klasse 2 den dagen og var bare 0,5 poeng unna opprykk.

Skrevet

Anebergen: Ja, det er meg og Rinalina :lol: Så fine bildene ble, kan jeg stjele dem? Legger selvsagt ut hvem som har tatt bildene :)

:D

Han var flink han med flaten. Mente å finne tak i ham etter konkurransen, men han forsvant så fort. Så kanskje du kan videreformidle dette? En positiv og kjekk ekvipasje å se i ringen, gleder meg virkelig til å se hva de får til videre :D Gikk kanskje ikke helt deres vei den dagen, men det var så mye bra, og han jobbet så bra med hunden sin.

Han med staffen er også veldig flink :D De debuterte i klasse 2 den dagen og var bare 0,5 poeng unna opprykk.

Bare ta bildene! :D

Er det ikke han Canistreneren HER ?

Skrevet

Noen av mine bilder fra helgen.

*klipp*

Tror det er Wildah som er på de siste bildene? :)

Stemmer det :D

Herlige bilder av en herlig ekvipasje :lol:

Skrevet

Bare ta bildene! :D

Er det ikke han Canistreneren HER ?

Tusen takk! :icon_confused:

Det ser sånn ut. Ikke rart han var flink! Det var en sånn herlig ro over ham i ringen. Lyste lang vei at han var veldig flink med hunden sin :icon_redface:

Stemmer det :no:

Herlige bilder av en herlig ekvipasje :)

Tusen takk, snilleste du :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...