MonicaT Skrevet 9. September 2010 Rapporter Share Skrevet 9. September 2010 I morgen starter småviltjakta her hjemme. Ønsker alle som skal på jakt lykke til og shit jakt Fikk dessverre ikke første periode i år, så må holde ut noen dager ...nedtelling. Gleder meg og det samme gjør de 4bente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. September 2010 Rapporter Share Skrevet 9. September 2010 Gleder meg jeg også. Må vente litt til,skal strømme hunden først, så børerdet til fjelds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2010 Jeg reiser til tirsdag og gleder meg masse. 7 dagers jakt here I come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 10. September 2010 Rapporter Share Skrevet 10. September 2010 Jeg har alt for mange fag på skolen og får ikke jakta med det første Heldigvis er pappa bikkjas største fan og tok han med seg på 10 dager i Sverige, så da får iallefall en av oss en fin start på høstens eventyr Skitt jakt folkens! Kom tilbake med fangstrapporter og ikke minst rapporter om de store jakttalenter i hundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar