Line_ Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Er det noen kloke hoder her som vet hvem rase/hund som ble BIS? EDIT: Fant det Det ble Norwich Terrier, INT NORD FIN UCH NV-02-03-04 NORDV-02-03 KBHV-03-05 Red Timber's Barnaby, Betty Kristiansen og Bjørn Hagan !! NOK EN EDIT: Hvem ble norges mester i hundekunnskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Karine ble norgesmester i hundekunnskap! Og det er ikke dårlig, for de spørsmålene var syyyykt vanskelige!! (måtte bl.a skrive hvilken effekt normale vinkler hadde på muskelmassen i korte ord) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Karine ble norgesmester i hundekunnskap! Og det er ikke dårlig' date=' for de spørsmålene var syyyykt vanskelige!! (måtte bl.a skrive hvilken effekt normale vinkler hadde på muskelmassen i korte ord)[/quote'] Hvem er hu? Er hu på hudensonen (regner ikke med det men..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Tror hun er registrert her KarineH på canis.. Var med på leiren, trener agility og passer en collie langhår som heter Sokrates og en sheltie som heter Lassie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Ok Hvordan gikk det med deg på hundekunnskapen da? (hvis det var plasser eller noe da)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Hm.. Vi fikk ikke vite plasseringen, men skal spørre Lene neste gang jeg snakker med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Jeg trur du kom på tredje Benedicte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Jeg trur du kom på tredje Benedicte Trodde jeg ville komme på siste jeg :oops: Syns det gikk sååå dårlig :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 (måtte bl.a skrive hvilken effekt normale vinkler hadde på muskelmassen i korte ord) HVa er det da? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. November 2005 Rapporter Share Skrevet 21. November 2005 Karine nr. 1, Silje nr. 2 og Benedicte nr. 3?? GRATULERER!! Dere er jo så flinke! =D> Jeg så på spm. til Silje, og skjønte ikke bæret!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar