lucy Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 I dag har vi passet en sjarmerende rottisfrøken, og frøkna og dotten har fått herjet fra seg på skogstur i kjempefint (tidlig)høstvær Begynner turen med litt oppvarming i bekken faktisk.. Tipper ungene har fått litt proff hjelp med denne hytten her? Farlig kampmorderrottweiler lurer i buskene for å angripe intetanende turgåere... Fløtt deg! Kommer dere eller? Eurasiere er jammen meg ikke helt trygge de heller..! Gi meg mat? Jeg suuulter jo i hjel joo!
Monica123 Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Flotte bilder av noen herlige hunder
vima2k Skrevet 10. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2010 Så utrolig fine de var Så koselig ut
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar