Lola Pagola Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Casper ble 2.bhk og fikk sitt første CERT! :D Var det noen andre soniser der?
Toril Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Casper ble 2.bhk og fikk sitt første CERT! :D Gratulerer masse
TonjeRA Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Casper ble 2.bhk og fikk sitt første CERT! :D Var det noen andre soniser der? Gratulerer så masse!! Bra jobba!1
Angilja Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Vi var der! Shira 2.btk CK Frost 4.bhk CK Coda 3.bhk CK Grattis til alle fornøyde!
Anita F Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Gratulerer så mye til Casper med cert! Gratulerer til Shira, Frost og Coda med CK!
Blondiemamma Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Grattis.. Kjempe bra jobba
Caroline Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Gratulerer så mye alle som er fornøyde!
SaraS Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Casper ble 2.bhk og fikk sitt første CERT! Weee! Grattis!! Så gøy! Gratulerer til alle fornøyde
Guest Dratini Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Gratulerer med cert til Casper og med CK til Shira, Frost og Coda (hoffer som stillte der? )
Lola Pagola Skrevet 5. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2010 Tusen takk for gratulasjoner, sinnsykt gøy dette Og gratulerer til Shira, Frost og Coda med en gjeng CK'er
Angilja Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Gratulerer med cert til Casper og med CK til Shira, Frost og Coda (hoffer som stillte der? ) Det var hoffer påmeldt, men så de ikke og kjøpte ikke katalog så vet ikke hvem de var. Kjørte kl 04.00 i natt, fremme 07:45, sov en time i bilen, stillte hunder, snakka med en meget hyggelig samojed-eier-og-oppdretter-dame, kjørte hjem. Trøtt trøtt trøtt... fikk ikke med meg noe annet en samojeder, hehe..sløvis begynner å få nok utstillinger for i år kjenner jeg! Takk for alle gratulasjoner!!
SFX Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Gratulerer med cert og bøtteplasser!
Huldra Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Grattis med CERTet til prikkedyr, og CK'er i fleng til hvite snøballer!
Troika-09 Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Gratulerer til alle som var fornøyde Vi reiste lykkelige hjem med Yade som BIR valp, Troika som 3 BTK med CK
MarieR Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Stella ble 4.btk og Pondus ble 3.bhk, begge med CK Grattis til alle som er fornøyde!
Lola Pagola Skrevet 6. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2010 Gratulerer til alle som var fornøyde Vi reiste lykkelige hjem med Yade som BIR valp, Troika som 3 BTK med CK Er Yade svart? Tok dere oppstillingsbilde midt på gressplenen omtrent? Isåfall sto jeg og beundret dere, for en nydelig skapning!
Blongo Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Vi var der. Som alltid ble vi 2 beste juniortispe av 2 Begynner å bli vant til det nå. Men jeg er jo super fornøyd med 1 kval.. Da er dagen gjort for meg. Så vi er kjempe fornøyde. Grei kritikk i grunn..
Blongo Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Ja tror ingen blir så glad som meg for 1 kval.. Så får vi håpe at det kommer noe mer bak 1 kval etterhvert Da besvimmer jeg vel tenker jeg..
Lola Pagola Skrevet 6. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2010 Haha å få 1. kval for meg på vår første utstilling var seriøst som å ta certet, jeg ble nok like glad! Måtte kjøpe rosett og greier Neste gang vi fikk 1. kval ble jeg og dritglad, og måtte kjøpe rosett Så fikk vi ck, og nå har vi cert, så da har "vil ha" nivået steget litt kanskje, men man skal sannelig ikke kimse av 1.premier!
Troika-09 Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Til Lola Pagola: Nja Yade er brindle, men vi tok bilde mot teltet etter gruppefinalen ja Og jeg synes i alle fall hun er vakker
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar