Gå til innhold
Hundesonen.no

Gudbrandsdal hundeklubb, hundorp

Lola Pagola

Recommended Posts

Skrevet

Casper ble 2.bhk og fikk sitt første CERT!

Weee! Grattis!! Så gøy!

Gratulerer til alle fornøyde :wub:

Skrevet

Gratulerer med cert til Casper og med CK til Shira, Frost og Coda :wub: (hoffer som stillte der? :D )

Skrevet

Gratulerer med cert til Casper og med CK til Shira, Frost og Coda :wub: (hoffer som stillte der? :D )

Det var hoffer påmeldt, men så de ikke og kjøpte ikke katalog så vet ikke hvem de var. Kjørte kl 04.00 i natt, fremme 07:45, sov en time i bilen, stillte hunder, snakka med en meget hyggelig samojed-eier-og-oppdretter-dame, kjørte hjem. Trøtt trøtt trøtt... fikk ikke med meg noe annet en samojeder, hehe..sløvis begynner å få nok utstillinger for i år kjenner jeg!

Takk for alle gratulasjoner!!

Skrevet

Gratulerer til alle som var fornøyde :)

Vi reiste lykkelige hjem med Yade som BIR valp, Troika som 3 BTK med CK :)

Er Yade svart? Tok dere oppstillingsbilde midt på gressplenen omtrent? Isåfall sto jeg og beundret dere, for en nydelig skapning!

Skrevet

Vi var der. Som alltid ble vi 2 beste juniortispe av 2 :)

Begynner å bli vant til det nå. Men jeg er jo super fornøyd med 1 kval.. Da er dagen gjort for meg. :)

Så vi er kjempe fornøyde. Grei kritikk i grunn..

Skrevet

Haha å få 1. kval for meg på vår første utstilling var seriøst som å ta certet, jeg ble nok like glad! Måtte kjøpe rosett og greier :) Neste gang vi fikk 1. kval ble jeg og dritglad, og måtte kjøpe rosett :) Så fikk vi ck, og nå har vi cert, så da har "vil ha" nivået steget litt kanskje, men man skal sannelig ikke kimse av 1.premier! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...