Vimsan Skrevet 24. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2010 Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det Oj vilken fin bild! Ser nästan oäkta ut To bilder tatt av meg og hundene i vinter, Bajaz var i veldig stygg periode der men jeg synes de er litt koselige fordiom Så koselige bilder :rolleyes2: och sååå söta hundar du har
MonicaT Skrevet 30. August 2010 Rapporter Skrevet 30. August 2010 Bilder tatt av gamlehunden min. Bildene er scannet inn og derfor dårlige. Skyggepartier kommer ikke skikkelig frem her. Tatt i fotostudio da jeg gikk fotolinja i yngre dager
pippin Skrevet 30. August 2010 Rapporter Skrevet 30. August 2010 veldig fine bilder =) Likte "looken" det fikk =)
lucy Skrevet 30. August 2010 Rapporter Skrevet 30. August 2010 Noen som vet om noen fotografer i Bergensområdet som er dyktige på å fotografere dyr? hadde vært kjekt med noen ordentlige bilder av pelsdottene
Vimsan Skrevet 3. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2010 veldig fine bilder =) Likte "looken" det fikk =) Jag är så enig att jag slänger mig på denna jag
Benedicte Skrevet 3. September 2010 Rapporter Skrevet 3. September 2010 Åh, så pent! Kanskje de to fineste rasene i verden? Ja, nesten! Åh, fy søren! Det tror jeg er det fineste bildet jeg har sett av hunder noensinne! Det bilde av Cita og Tia var bare utrolig flott! Har veldig lyst til å ta med mine to til fotograf også. Får bli når Midas er voksentass det Jeg skal ta av valpen min også, men vet ikke om jeg vil vente til hun er voksen eller ikke... Oj vilken fin bild! Ser nästan oäkta ut Takk! Ja, det er gjort veldig skarpt med vilje, det er liksom en del av stilen til fotografen, og jeg elsker det!
mokken Skrevet 3. September 2010 Rapporter Skrevet 3. September 2010 Noen som vet om noen fotografer i Bergensområdet som er dyktige på å fotografere dyr? hadde vært kjekt med noen ordentlige bilder av pelsdottene Tror Only Blondie her inne knipser litt, send henne en pm å hør
Vimsan Skrevet 3. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2010 Någon som vet om bra fotograf i Østfold som tar bilder av hundar ?
Line&Luna Skrevet 4. September 2010 Rapporter Skrevet 4. September 2010 Jubi er bare herlig,kjempe fine og morsomme bilder Signerer på den! Kjempenydelig!
Line&Luna Skrevet 4. September 2010 Rapporter Skrevet 4. September 2010 Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det Så flott bilde!! Ser at jeg nok må belage meg på et fotografbesøk etterhvert (når dekk, bli og kontakt-kommandoene sitter som støpt )
[email protected] Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Utrolig flotte bilder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar