Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke lastet ned bilder til laptopen min

Renate A

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg ny laptop :blink: men har problemer med å laste ned bilder fra kamera til dataen :lol:

Jeg har et Olympus mui 1000 kompakt kamera hvor jeg har lastet inn cd'en to ganger og den sier at alt er innlastet, men fortsatt så finner ikke programmet bildene fra kameraet mitt når jeg skal laste ned bildene.

Også har jeg Canon 350D hvor jeg har lastet inn cd'en, men når jeg skal laste inn bildene så sier dataen at den mangler drivere.

Har vært inne på canon sine sider for å prøve å laste ned driver, men jeg finner ingen til min windows 7?

Jeg har vært her inne: http://software.canon-europe.com/products/0010192.asp ksnkje dere kan hjelpe meg å finne riktig driver for meg?

Noen som kan hjelpe? :lol::lol:

Skrevet

• Bruk drivere for Vista, fungerer også for 7 stort sett.
  • Om noen av kameraene bruker SD-kort og PCn har SD-kortleser så er det bare å ta ut kortet å stikke i pcn...
  • Alternativt kan man kjøpe en minnekortleser som tar 16korttyper i samme boks å bruke med kameraene... (og mobiltelefonen og gpsen og bilstereoen og alt annet man har av minnekort)

Siden jeg kjøpte mitt første digitale kamera har jeg Aldri brukt kabelen fra kameraet, drivere/programvare/og lagring av filer på PCn er bestandig tungvindt... Jeg har alltid brukt minnekortleser, det gir også raskere overføring (gjorde vertfall det før)

Skrevet

• Bruk drivere for Vista, fungerer også for 7 stort sett.
  • Om noen av kameraene bruker SD-kort og PCn har SD-kortleser så er det bare å ta ut kortet å stikke i pcn...
  • Alternativt kan man kjøpe en minnekortleser som tar 16korttyper i samme boks å bruke med kameraene... (og mobiltelefonen og gpsen og bilstereoen og alt annet man har av minnekort)

Siden jeg kjøpte mitt første digitale kamera har jeg Aldri brukt kabelen fra kameraet, drivere/programvare/og lagring av filer på PCn er bestandig tungvindt... Jeg har alltid brukt minnekortleser, det gir også raskere overføring (gjorde vertfall det før)

Tusen takk, Tore :lol:

Tror jeg kjøper minnekortleser til canonen og mobilen, olympusen passer inn i maskinen :blink:

Har du tips til hvor jeg kan få kjøpt sånn minnekortleser til en ok pris?

-her er jeg skikkelig grønn altså :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...