Gå til innhold
Hundesonen.no

Hr. Dimling & Frk. Zum-zum

Guest Dratini

Recommended Posts

Guest Dratini
Skrevet

Her kommer noen bilder fra Dimlingens flørt med Zum-Zum :lol:

2010_0729_zuma_dimling_0007.jpg

Hr. Dimling syntes at Zuma var veldig søt at han måtte inn i bilen og sjekke nærmere :P

2010_0729_martin_dimling_0014.jpg

Junior og Hr. Dimling, to kjekke gutter!

2010_0729_martin_dimling_0033.jpg

Kjekke gutter som titter på endene (veldig spennende syntes Hr. Dimling ;) ).

2010_0729_zuma_dimling_0052.jpg

Oisann! ;)

Og så må jeg advare, for enkelte kan vel bli "sjokkert" over at Junior på 6,5 år gikk med Zum-zum'en i bånd, alene :blink:

2010_0729_zuma_martin_0043.jpg

Og unge Dimlinger synes at voksne hoppawarter er fine ;)

looooooove.jpg

Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv! :P

Og en sliten Hr. Dimling etter noen timer i skogen (ble vel nesten 4 timer til sammen tror jeg ;) ).

2010_0729_dimling_0057.jpg

Skrevet

Hahaaa ;) Fiiine biskene, og fine junioren! Han var flink med hunder, han, tenk :lol:

Har hele to ( - 2 - ) bilder fra turen selv, da, kanskje jeg skal dele jeg og? :blink:

Hr. Dimling i ensom majestet? ;)

38310_10150244361000217_833100216_13843898_2900514_n.jpg

...åhneida! Gutten hadde Deilig Dame rett i nærheten, han! ;)

4842592941_e8b762fc54_z.jpg

Guest Dratini
Skrevet

Fiiine voffsene ;)

Du veit å sjokkere jah :blink: *fnis*

Tenker at du ble sjokkert nå?!??? :P

Hahaaa ;) Fiiine biskene, og fine junioren! Han var flink med hunder, han, tenk :P

Ja, tror nok at junior vet å få hundene til å gjøre det han vil :P "NEI, på plass!", "Sånn ja, flink jente!"

Har hele to ( - 2 - ) bilder fra turen selv, da, kanskje jeg skal dele jeg og? :P

Hr. Dimling i ensom majestet? ;)

38310_10150244361000217_833100216_13843898_2900514_n.jpg

...åhneida! Gutten hadde Deilig Dame rett i nærheten, han! :P

4842592941_e8b762fc54_z.jpg

Fineste Dimlingen som titter etter mamma'n sin det ;)

(men den dama i nærheten lukta veldig godt :lol: Og nei, det var ikke meg jeg siktet til :P )

EDIT:

For ikke å snakke om sommerfuglene som vi så, det var søren meg ikke få som svirret rundt oss en stund!

2010_0729_butterfly_0019.jpg

Forsøk på å croppe bildet skjevt :P

Guest Dratini
Skrevet

"Søte, søte, små gakk-gakker. Bare kom hit bort til lille snille Hr. Dimling"...

2010_0729_dimling_and_0037.jpg

:blink:

Skrevet

"Søte, søte, små gakk-gakker. Bare kom hit bort til lille snille Hr. Dimling"...

:lol:;) ;)

Vil bare kose, jo ;) Akkurat det samme som med sauene. Skal bare kose(mose) bittelitt på...komme til onkel Dimling! :blink:

Guest Dratini
Skrevet

;) ;) :P

Vil bare kose, jo :lol: Akkurat det samme som med sauene. Skal bare kose(mose) bittelitt på...komme til onkel Dimling! :blink:

Han var da veldig flink da ;) Verdens fineste Dimling-Nansen det, for tenk! ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er jeg også redd jeg må gjøre. Omplassere kattene. Men er vanskelig fordi har blitt så glad i dem.
    • Er det sånn at hunder kun kan gå overens med andre hunder? Og ingen andre dyr? Det samme med katt. Kun med andre katter? Hvis det er så vanskelig å få katt og hund sammen? Er det generelt lettere å få voksne hunder til å gå bra sammen med valper enn andre dyr? Synes det er kjekt å lære.
    • Det er mange som har hund og katt sammen, men det kommer helt an på individene, rasene og tilvenningen. Det høres ut som du har kommet litt skjevt ut allerede, og som sagt tror jeg det kan bli krevende. Når du ikke har kompetansen selv til jeg anbefale å få hjelp (direkte, annet enn tilfeldige på nett) fra noen som kan komme og hjelpe deg der du er.
    • Er det noen som faktisk har fått til å få katter og hunder sammen?  Er bare redd det blir ett vanskelig prosjekt. Og hvor lenge bør man holde på å prøve å få det til?
    • Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...