Guest Dratini Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 Her kommer noen bilder fra Dimlingens flørt med Zum-Zum Hr. Dimling syntes at Zuma var veldig søt at han måtte inn i bilen og sjekke nærmere Junior og Hr. Dimling, to kjekke gutter! Kjekke gutter som titter på endene (veldig spennende syntes Hr. Dimling ). Oisann! Og så må jeg advare, for enkelte kan vel bli "sjokkert" over at Junior på 6,5 år gikk med Zum-zum'en i bånd, alene Og unge Dimlinger synes at voksne hoppawarter er fine Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv! Og en sliten Hr. Dimling etter noen timer i skogen (ble vel nesten 4 timer til sammen tror jeg ).
Guest Dratini Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 De er like fine alle tre Tusen takk
Marianne&Java Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 Fiiine voffsene Du veit å sjokkere jah *fnis*
Pim Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 Hahaaa Fiiine biskene, og fine junioren! Han var flink med hunder, han, tenk Har hele to ( - 2 - ) bilder fra turen selv, da, kanskje jeg skal dele jeg og? Hr. Dimling i ensom majestet? ...åhneida! Gutten hadde Deilig Dame rett i nærheten, han!
Guest Dratini Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 Fiiine voffsene Du veit å sjokkere jah *fnis* Tenker at du ble sjokkert nå?!??? Hahaaa Fiiine biskene, og fine junioren! Han var flink med hunder, han, tenk Ja, tror nok at junior vet å få hundene til å gjøre det han vil "NEI, på plass!", "Sånn ja, flink jente!" Har hele to ( - 2 - ) bilder fra turen selv, da, kanskje jeg skal dele jeg og? Hr. Dimling i ensom majestet? ...åhneida! Gutten hadde Deilig Dame rett i nærheten, han! Fineste Dimlingen som titter etter mamma'n sin det (men den dama i nærheten lukta veldig godt Og nei, det var ikke meg jeg siktet til ) EDIT: For ikke å snakke om sommerfuglene som vi så, det var søren meg ikke få som svirret rundt oss en stund! Forsøk på å croppe bildet skjevt
potifa Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 Koselige bilder av hva som ser ut til å være et meget koselig møte Bra med hundevante små Junior'er som kan kommandoene til hundene!
Guest Dratini Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 "Søte, søte, små gakk-gakker. Bare kom hit bort til lille snille Hr. Dimling"...
Pim Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 "Søte, søte, små gakk-gakker. Bare kom hit bort til lille snille Hr. Dimling"... ;) Vil bare kose, jo Akkurat det samme som med sauene. Skal bare kose(mose) bittelitt på...komme til onkel Dimling!
Guest Dratini Skrevet 3. August 2010 Rapporter Skrevet 3. August 2010 ;) Vil bare kose, jo Akkurat det samme som med sauene. Skal bare kose(mose) bittelitt på...komme til onkel Dimling! Han var da veldig flink da Verdens fineste Dimling-Nansen det, for tenk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar