Gå til innhold
Hundesonen.no

Hr. Dimling & Frk. Zum-zum

Guest Dratini

Recommended Posts

Guest Dratini
Skrevet

Her kommer noen bilder fra Dimlingens flørt med Zum-Zum :lol:

2010_0729_zuma_dimling_0007.jpg

Hr. Dimling syntes at Zuma var veldig søt at han måtte inn i bilen og sjekke nærmere :P

2010_0729_martin_dimling_0014.jpg

Junior og Hr. Dimling, to kjekke gutter!

2010_0729_martin_dimling_0033.jpg

Kjekke gutter som titter på endene (veldig spennende syntes Hr. Dimling ;) ).

2010_0729_zuma_dimling_0052.jpg

Oisann! ;)

Og så må jeg advare, for enkelte kan vel bli "sjokkert" over at Junior på 6,5 år gikk med Zum-zum'en i bånd, alene :blink:

2010_0729_zuma_martin_0043.jpg

Og unge Dimlinger synes at voksne hoppawarter er fine ;)

looooooove.jpg

Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv! :P

Og en sliten Hr. Dimling etter noen timer i skogen (ble vel nesten 4 timer til sammen tror jeg ;) ).

2010_0729_dimling_0057.jpg

Skrevet

Hahaaa ;) Fiiine biskene, og fine junioren! Han var flink med hunder, han, tenk :lol:

Har hele to ( - 2 - ) bilder fra turen selv, da, kanskje jeg skal dele jeg og? :blink:

Hr. Dimling i ensom majestet? ;)

38310_10150244361000217_833100216_13843898_2900514_n.jpg

...åhneida! Gutten hadde Deilig Dame rett i nærheten, han! ;)

4842592941_e8b762fc54_z.jpg

Guest Dratini
Skrevet

Fiiine voffsene ;)

Du veit å sjokkere jah :blink: *fnis*

Tenker at du ble sjokkert nå?!??? :P

Hahaaa ;) Fiiine biskene, og fine junioren! Han var flink med hunder, han, tenk :P

Ja, tror nok at junior vet å få hundene til å gjøre det han vil :P "NEI, på plass!", "Sånn ja, flink jente!"

Har hele to ( - 2 - ) bilder fra turen selv, da, kanskje jeg skal dele jeg og? :P

Hr. Dimling i ensom majestet? ;)

38310_10150244361000217_833100216_13843898_2900514_n.jpg

...åhneida! Gutten hadde Deilig Dame rett i nærheten, han! :P

4842592941_e8b762fc54_z.jpg

Fineste Dimlingen som titter etter mamma'n sin det ;)

(men den dama i nærheten lukta veldig godt :lol: Og nei, det var ikke meg jeg siktet til :P )

EDIT:

For ikke å snakke om sommerfuglene som vi så, det var søren meg ikke få som svirret rundt oss en stund!

2010_0729_butterfly_0019.jpg

Forsøk på å croppe bildet skjevt :P

Guest Dratini
Skrevet

"Søte, søte, små gakk-gakker. Bare kom hit bort til lille snille Hr. Dimling"...

2010_0729_dimling_and_0037.jpg

:blink:

Skrevet

"Søte, søte, små gakk-gakker. Bare kom hit bort til lille snille Hr. Dimling"...

:lol:;) ;)

Vil bare kose, jo ;) Akkurat det samme som med sauene. Skal bare kose(mose) bittelitt på...komme til onkel Dimling! :blink:

Guest Dratini
Skrevet

;) ;) :P

Vil bare kose, jo :lol: Akkurat det samme som med sauene. Skal bare kose(mose) bittelitt på...komme til onkel Dimling! :blink:

Han var da veldig flink da ;) Verdens fineste Dimling-Nansen det, for tenk! ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...