Anne Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Store bilder så jeg legger ut linken Ikke le av snømengden, skal ikke så mye snø til for å glede oss http://www.aro-shaylee.com/Felles%20bilder/snow.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Kjempe fine bilder:) Det er så koselig med snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 så søte de var spesielt det hvor de står hver sin vei. herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Åååå, gleder meg til Felix får oppleve snø for første gang Blir nok om ikke så lenge, -3 grader ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 20. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Åååå' date=' gleder meg til Felix får oppleve snø for første gang Blir nok om ikke så lenge, -3 grader ute nå [/quote'] Snøen regnet bort her idag Skulle ønske at vi fikk 1 meter med snø!!! Vi får som regel et par cm viss vi er heldige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Fine bilder. Den minste av hundene dine er så utrolig søt! Ser ut som en liten kosebamse Var på Jæren i sommer.. for første gang. Meget fascinerende sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Så søte de var der de lekte i snøen Shaylee er nudelig Hvor stor blir hun? Kjempekoselig med sbø, fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 20. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Så søte de var der de lekte i snøen Shaylee er nudelig Hvor stor blir hun? Kjempekoselig med sbø, fine bilder Shaylee skal bare vokse noen cm til å legge på seg 1-2 kg, ifølge standaren. Takk alle sammen :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 ahh! herlige bider, og herlige hunder! aro og shaylee..nydelige hundene! ingen tvil om at de har det bra sammen hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Å de er så nydelige. Landskapet på bildene fra 17-18 nov. var utrolig fint RR er så flott rase, så 4 stk. da jeg var ute og gikk i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Har snart sjika igjennom alle bildene på siden din..NYDELIGE hunder...:D:DGik på ski i dag..=( Men bikkja knakk staven og trakk meg ned i bakken X-antall ganger...:PHaHa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Kjempeflotte bilder! Shaylee er så nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Så flotte hunder Aro er bare så nyyydelig Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 kjempe flotte hunder altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Kjempe fine hunder og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Nydelige bilder! Ser at Shaylee vokser seg til. Var ikke så mye mer snø her hos oss om det er en trøst... og nå er alt borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 ikke noe snø her jeg er kjempe glad for min del kan godt snøen være bare en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar