Breeze Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Hei, Vil minne om at fristen for ordinær påmelding er idag 1.8 kl. 24:00. Utvidet elektronisk frist til 10.8. Dommer profiler og annonse finnes her: http://k-s-s.org/utstilling/utstilling.htm
MollyC Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Jeg har meldt på lille Cora på valpeshow begge dagene.
Red Merle Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Mulig jeg skal. Har ikke meldt på, så blir nok å melde på med utsatt... Avhenger egentlig litt av hvor mye pels dyret har, siden hun har bestemt seg for å røyte...
turbobensen Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Dit ville jeg! Men NSSK har utstilling i Trondheim samme helg, så da fikk ikke Sheltien være med i Drammen gitt
Guest Belgerpia Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Jeg har tenkt å melde på begge mine på lørdagen!
Caroline Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Skikkelig fiin Tibradommer på lørdagen... Meeeen jeg har tradisjonsutstillinga mi i Trondheim så da blir det nok den tenker jeg, siden jeg da kan stille begge raser og Sirius er junior den helga
Anette Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Har ikke helt skjønt om jeg kunne stille amiga som valp der eller ikke jeg Noeee ny i dette edit: fant ingen valpeklasse for de under 9 mnd jeg i påmeldsskjemaet så det var vel greit nok:P *er nok helt på bærtur* *fant nu*
wenche89 Skrevet 6. August 2010 Rapporter Skrevet 6. August 2010 Vi har meldt oss på begge dagene:) Gleder meg masse og håperpå strålende vær!
Red Merle Skrevet 6. August 2010 Rapporter Skrevet 6. August 2010 Meldte på begge dagene vi, til tross for røyting. Blir nok en blåsløyfe, men hva gjør man ikke for det sosiale samvær
Breeze Skrevet 19. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2010 Startnummer er sendt ut for utstillingen på søndag 29.8. ( Klubben for Større Selskapshunder) og PM finnes på følgende link: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=100461 PM til Leonberger klubben sin utstilling på lørdag 28.8 link: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=100445
Monab88 Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Er det noen dyktige handlere med erfaring med store raser som kan stille Fredrik på søndag? Han kan være en liten håndfull å stille om han er i det rette humøret, så det må være noen som kan å være bestemt og greier å ha kontroll på han.
TineSimbaNana Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Vi kommer, men kun for å titte og ta bilder
Monica123 Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Jeg kommer en tur,men kun for og kikke å ta noen bilder Er det none som vet når agility konkurensene er? Jeg finner ikke ut om det er ørdag eller søndag på Nkk sine sider og ikke klokke slett
Yodel Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Vi kommer selvsagt! Yodelmannen er hyret inn for å jobbe as usual Mulig jeg skal jobbe litt jeg også? Ellers skal jeg stille Tara som valp, også kommer broren hennes Fogo. Ingen voksne denne gang. (Er egentlig ingen jeg "trenger" noe på, så da orker vi ikke ta med oss så mange hunder. Vi gleder oss iallefall. pleier å være en supertrivelig utstilling!
tm100004 Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Kommer en 6-9 mnd tispevalp fra oss, hu skal få lov til å være med pappa, onkel og fogo nedover mens jeg drar til Trondheim
Monica123 Skrevet 21. August 2010 Rapporter Skrevet 21. August 2010 Ingen som vet når agility er på Drammen lørdag eller søndag? Regner med det kun er en av dagene
SFX Skrevet 21. August 2010 Rapporter Skrevet 21. August 2010 Ingen som vet når agility er på Drammen lørdag eller søndag? Regner med det kun er en av dagene Disse arrangørene har ikke agility på sitt arrangement, så da tror jeg kanskje du forveksler med noe annet.
Monica123 Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 Disse arrangørene har ikke agility på sitt arrangement, så da tror jeg kanskje du forveksler med noe annet. Da har nok jeg bare missforstått for da jeg ser på Nkk sin hjemmeside under utstillinger og finner den som skal være i Drammen kan man trykke på en link for og finne rasene å på den står det også agility..Litt plundrete forklart,men håper der skjønner hva jeg mener..Er visst ikke let og skjønne Nkk sine sider sånn med en gang Link til der det står raser og agility: http://www.nkk.no/nkk/public/openPage/tjenester/termAdm/raser.html?UTLNR=100403
Caroline Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 De hadde visst feilaktig opplyst at de arrangerte lydighet også, for ei venninne hadde meldt på men fikk beskjed om at det var en feil, de arrangerte det ikke.
Guest Belgerpia Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 Noah er påmeldt - samt Milo sønnen hans. Bare to voksne terver lørdag, ingen groenendael - og 3 terv-valper. Ikke så mye å rope hurra for. Jeg har bare meldt på ene dagen - resten av helgen er viet rottweilere og lek med kamera (og kanskje en og annen Fransk linselus)
Nowisclee Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 Jeg skal til Drammen, men kun for å jobbe, skal ikke stille Lundii.
Monica123 Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Noen som vet når det starter på søndag? Finner ikke noe info om det på Nkk...
Caroline Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Noen som vet når det starter på søndag? Finner ikke noe info om det på Nkk... Nesten alle utstillinger i Norge starter kl. 09.00, men oppmøtetidene pr. rase varierer selvsagt. Men 09.00 starter hvertfall bedømmelsen i alle ringer.
Izziebelle Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Skal vel en tur for å se tenker jeg. Synes det er veldig synd at det ble dommerbytte på søndag. Han som egentlig skulle være dommer dømte på NKK Drammen og var ålreit i dømminga da. Men men, jeg skal jo ikke stille noen uansett så
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar