Gå til innhold
Hundesonen.no

Skiptveit hundesonetreff.


Saphire

Recommended Posts

Her kommer en bråte med bilder. Alt er uredigert, gadd ikke å sette meg ned med det. Endte opp med 350 bilder, men kun et knipe av de ble bra. Vi hadde en SUUPER tur (snakker iallefall for meg selv), og jeg trur hundene koste seg. For de som bor i Østlandsområdet så veit man kanskje at været var så som så i natt. Vi hadde omtrent regnvær fra vi kom til vi dro. Med 9 folk og opp mot 12 hunder på et jorde så sier det seg selv at det blir vått. Men vi trosset værgudene og koste oss til langt på natt.

Om det er noen bilder dere vil ha er det bare å ta, kvaliteten ble så som så i sånt grå vær og regn. Jeg tok meg også den frekkheten til å "stjele" tre bilder å legge ut på "deviantart" kontoen min, da jeg syns de ble kule/fine :aww:

Jeg gidder iikke å ta meg bryet med å navngi alle dyr og folk, dere vet selv hvem dere er :lol:

Campen vår.

DSC_0008.jpg

Folket er samlet.

DSC_0010.jpg

Den lille og den store fant hverandre, men den lille mente at den store var en smule skummel. "Biteleka mi" :)

DSC_0042.jpg

Jawa kan hoppe hu...

DSC_0051.jpg

...flere bilder kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tappert forsøk på felles sitt.. :lol:

DSC_0055.jpg

Gjørmefallet måtte foreviges :aww:

DSC_0062.jpg

Årsaken til at vi alle ikke frøys ihjel i natt...

DSC_0066.jpg

Frost syns dagen er omme nå, sliten OG møkket hund gitt :)

DSC_0071.jpg

Campplassen dagen derpå, i FIN roskilde stil..

DSC_0076.jpg

Eneste hunden som var sånn nogenlunde ren, fin frøken :)

DSC_0078.jpg

Skjønneste frosten min...umulig å ta bilder av mørke hunder i dårlig lys..

DSC_0091.jpg

DSC_0117.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kita var VAKKER!! Kanskje ikke rart de heter GREAT dane?

DSC_0095.jpg

DSC_0097.jpg

Jawa kan posere hu :aww:

DSC_0198.jpg

DSC_0213.jpg

Men ikke alle kan være like flinke til å stå i ro hele tiden...PLAYTIME!

DSC_0179.jpg

DSC_0195.jpg

DSC_0227-1.jpg

DSC_0249.jpg

DSC_0258.jpg

Nafse litt på ører..

DSC_0261.jpg

DSC_0338.jpg

"Den lille store" ga seg enda over til Frost..

DSC_0344.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt "jukket" på en lang evighet sa kita at "nok er nok". Da var plutselig Kita ikke like "vakker" :aww::lol:

DSC_0277.jpg

DSC_0278.jpg

DSC_0282.jpg

"mannfolka er noe herk"..

DSC_0296.jpg

Vakreste og mest sjarmerende på turen da gitt.

DSC_0349.jpg

DSC_0352.jpg

Phuuuuu...Det ble mange bilder. Har enda tre stykker til som jeg har redigert på, skal finne de også når man først er i gang! Takk for en fin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så mange fine bilder :) En ting er ihvertfall sikkert, vi har noen nydelige, snille og supersjarmerende hunder :aww:

Tusen takk for en kjempefin tur :) Vi har hatt det veldig moro og søla kan vaskes vekk! Det har dusjen min fått erfare i dag :lol: Jeg stemmer for en tur til etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så mange fine bilder :) En ting er ihvertfall sikkert, vi har noen nydelige, snille og supersjarmerende hunder :aww:

Tusen takk for en kjempefin tur :) Vi har hatt det veldig moro og søla kan vaskes vekk! Det har dusjen min fått erfare i dag :lol: Jeg stemmer for en tur til etterhvert!

Meg og, Tinka er ikke like ivrig som meg da! Haha, tror stakkaren fortsatt er litt dårlig, og sliten. Hun ble skikkelig gretten på tur isted :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og, Tinka er ikke like ivrig som meg da! Haha, tror stakkaren fortsatt er litt dårlig, og sliten. Hun ble skikkelig gretten på tur isted :S

Stakkar liten! Virket som om hun syns det var litt barnslig med herjing i masse søle :lol: Men hun var veldig søt da hun varmet leggen min under bordet :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Frost, hu er bare såååå sliten. Hu sov non stop fra vi kom hjem (11.30)- 19.00. Ligger rett ut. Ble ikke villmann etter at jeg badet henne en gang :aww: Hadde det virkelig topp i går, og trur hundene koste seg. Vi må mer en gjerne ta flere turer dit altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...