Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med hotmail


tm100001

Recommended Posts

Jeg får ikke åpnet e-postene jeg sendte fra egen mobil. Har ikke kabelen her, så jeg sendte bildene på e-post. :aww: Jeg har gjort nøyaktig det samme før, og da fungerte det helt fint.

"Vi kan ikke koble til Windows Live Hotmail akkurat nå. Prøv på nytt senere."

...Har den sagt de siste dagene...

De andre e-postene i innboksen som jeg har lest tidligere, kan jeg åpne.

Hjelp? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo skrive et svar, men det blir ikke noe hjelp...

1. Ingen som bruker hotmail i dag, bytt til gmail eller annet som fungerer...

2. Trolig er mailen du har sendt "korrupt" ved sending fra mobiltelefonen, så hotmail ikke klarer åpne de å viser idiotfeilmelding som står i stil med idiottjenesten de leverer...

3. Løsningen : slett mailene, finn kabelen, overfør bildene...

:aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo skrive et svar, men det blir ikke noe hjelp...

1. Ingen som bruker hotmail i dag, bytt til gmail eller annet som fungerer...

[

Å :icon_redface: Har brukt det siden det fulgte med msn. Er gmail gratis?

2. Trolig er mailen du har sendt "korrupt" ved sending fra mobiltelefonen, så hotmail ikke klarer åpne de å viser idiotfeilmelding som står i stil med idiottjenesten de leverer...

:yes:

3. Løsningen : slett mailene, finn kabelen, overfør bildene...

:lol:

Jamen jeg ville vise bildene nå! Og jeg er laangt unna kabelen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mange som bruker hotmail ennå, så du er ikke alene. Folk gjør det av gammel vane og det har fungert for deres bruk og ikke sett grunn til å 'styre' med å skifte til andre. Forøvrig er hotmail opp og går.

edit: btw, hvor skal du ha bildene? Er det til din pc, så kan du vel f.eks bruke blåtann og overføre fra mobil til pc'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gmail er gratis ja :yes:

har selv masse problemer med hotmail for tiden, men har hatt hotmail i 10 år nå og sliter med å gå over til gmail altså, selv om det er mye bedre :lol:

Får prøve gmail da. Sliter også med å bytte :icon_redface:

Det er utrolig mange som bruker hotmail ennå, så du er ikke alene. Folk gjør det av gammel vane og det har fungert for deres bruk og ikke sett grunn til å 'styre' med å skifte til andre. Forøvrig er hotmail opp og går.

edit: btw, hvor skal du ha bildene? Er det til din pc, så kan du vel f.eks bruke blåtann og overføre fra mobil til pc'n?

Hotmail har fungert fint for meg helt til nå. Bra jeg ikke er den eneste som ikke har skjønt det enda :whistle:

Har ikke bluetooth på pcen dessverre. Skal legge ut bilder fra en tur her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bruker hotmailadresse til mindre viktige ting. Og det har fungert helt fint frem til den nye oppdateringen dem har nå. Problemet her er nemlig at jeg ikke får lagret bilder i orginalstr av en eller annen grunn lenger.

Jeg fikk også problemer etter oppdateringen tror jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...