ipadda Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 På grunn av ufattelig mye tull den siste tiden hos blogtown.se som er bloggen jeg bruker, ønsker jeg å bytte. Har vært inneom wordpress - not a fan, har vært innom blogg.no - not a fan. Har vært innom blogger.com - det synes jeg er en helt ok blogg, men den har liksom litt kjedelige looks. Hallå, jeg trenger hjelp og helst eksempler på en "fin" blogg. Lurer på å starte opp en blogg på one.com - rett å slett bare fordi jeg kan. Noen som har erfaring ??
Ane Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 Hva med Weebly? Er vel mer hjemmeside enn blogg da, men veldig greit! www.Spinnvill.weebly.com - Min weebly side.
Ia Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 Hva med Weebly? Er vel mer hjemmeside enn blogg da, men veldig greit! www.Spinnvill.weebly.com - Min weebly side. Nydelig side! Jeg bruker blogg.no, og jeg er kjempefornøyd! Var heller ingen stor fan i starten, men nå liker jeg det. Så lenge man ikke bryr seg om å komme på "topplista" og sånt, er det helt greit
Carina Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Skrevet 29. Juli 2010 Blogspot, er det det samme som blogger? På blogspot er det iallefall uendelige muligheter bare man gjør seg litt kjent med ting og gjerne kan litt css.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar