Andreassen Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2005 Og i den endeløse rekken av bilder jeg har tatt: Heidi/Espen: dere får si ifra hvis det blir for mye, "småbarnsforeldre" blir lett overivrige med fotoapparatet vet dere :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 9. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2005 Det går greit. Det er absolutt ikke forbudt og legge bilder ind av søte valper her :D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 9. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2005 Stolt bein eier det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 9. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 9. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2005 bebyen:)så vakker han er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 9. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2005 Man kan jo ikke bli lei et slikt vakkert barn!!!! Alltid gøy med bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 9. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2005 "Rykende ferskt" fra i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 åååååå!! Så søt der han lå!! Kunne hoppa rett inn i skjermen og kosa'n. Han var jo så søt på det bildet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Han er bare så skjønn!! Så flott og blank pels han har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 10. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 "Hva er det der forno da?" småskeptisk til kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Hi hi, ikke flere bilder av han nå pliiis, ellers så kan det hende at jeg og Chicka kommer og kidnapper han. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 10. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 hihi, han er til å spise opp... Jeg prøver flere ganger daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Chicka er også så god, noen ganger får jeg lyst til å klemme hun kjempe hardt og spise hun opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Chicka er også så god, noen ganger får jeg lyst til å klemme hun kjempe hardt og spise hun opp... Akkurat sånn er jeg med Lissi òg Han er bare så nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 24. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2005 I dag har vi vært i Moss og hilst på søsteren til Zep igjen! Blant de mange bildene syns jeg dette var spesielt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 25. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2005 Så sød han er, den lille! Han holder rigtig øje med kameraet, hi hi. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2005 Det er ut som TO hunder med ET hode! hihi!!! Kjempenydelig hund du har! Den skal du være stolt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar