KristinL Skrevet 22. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Dere vet en sånn hvit "sokk" eller fingerbøll som man trer på fingeren også pusser man tennene til hunden? Hvor får man kjøpt de hen? Skulle tro det fantes en side der det sto forhandlere, men jeg finner det i hvertfall ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 22. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 http://www.4bent.no/index.php?nr=90&idkategori=149&case=4&id=479 Sånn du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Hund som hobby har det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 22. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Takk begge to Da får jeg stikke innom Hund som hobby i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nighthawk Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2010 Dersom du ikke skulle få tak i den, er det et alternativ å bruke helt vanlig gasbind surret på fingertuppen. Strukturen tar faktisk belegget veldig bra, dette er et tannlegeråd jeg fikk før "sokken" kom på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar