Gå til innhold
Hundesonen.no

grunnkurs (etter valpekurs)


Sharm

Recommended Posts

Hørt positivt om Oslo Hundeskole.

Hvor trente du hunden din? Hvor lenge varte det, og var det dyrt?

Fortsatte du på videre kurs etter valpekurs?

familien vurderer Shar Pei, og de trenger å sosialiserer mye og tidlig med andre hunder. Så et kurs videre enn valp kan være noe?

Tenkte derfor at grunnkus hadde vært en idè.

Valpekurs hadde vi jo gått på uansett. Valpekurs med litt større fokus på familiehunden og fremtiden, leste navnet ti len tidligere.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt vår valp på valpekurs hos oslo hundeskole og var veldig fornøyd med det.

Jeg følte vi fikk god oppfølging og bra utbytte av kurset.

Vi betalte 2000 for kurset og det varte vel i 5 uker, 2 ganger pr uke. Tror også du kan få rabatt ved flere kurs på samme hund.

Var på kurs i vinter og det var så grisekaldt til tider at vi valgte å vente med evt oppfølgingskurs til det ble litt varmere. Og så har vi somla litt lenge og nå begynner hun å bli ganske bortskjemt og trenger nok litt mer kursing snart.

Planlegger å melde oss på hverdagslydighet når de starter opp med kurs til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har også erfaring med Oslo hundeskole, og er kjempefornøyd. :aww:

Har gått både valpekurs og grunnkurs (avd. øvre romerike), og kommer til å ta hverdagslydighetskurs så snart sommerferien er over. Vet ikke om det er rabatter ved to kurs, men ved tre, valp-, grunn og hverdagslydighetskurs så er det rabatt.

Ellers har det vært det samme for oss som de andre over her, 2 kurskvelder i uka i 5 uker og ca 2000 for kurset.

Hadde veldig flinke instruktører, som kunne masse, men likevel var lydhør for at det er du som eier, som kjenner hunden din best. DET synes jeg nesten var det viktigste :rolleyes2:

Gikk på valpekurs med ei som hadde prøvd flere forskjellige skoler, og hun var mest fornøyd med Oslo hundeskole.

Uansett tror jeg det kommer an på instruktøren du får, og på det området kan man nok være både heldig og uheldig på de fleste skoler.

Men anbefaler gjerne Oslo hundeskole :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...