Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har skjedd med Plush Puppy?


Recommended Posts

Som overskriften sier lurer jeg fælt på hva som har skjedd med nettbutiken til PP. Hjemmesiden deres er ikke i orden, de svarer ikke på mail eller telefon. En bekjent av meg har bestilt og betalt for varer der for nesten 2000 kr, uten å ha sett noe til varene og det er umulig å få kontakt med dem. De har ikke hatt stand på de utstillingene jeg har vært på i det siste, så jeg har ikke kunnet spurt dem.

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver som jeg skreiv i Akkurat nå tråden.

Jeg har ventet på et trimmebord (som er betalt) siden februar/mars. De sier de er tomme på lageret og det er hele tiden forsinkelser, men de regner med at de får det i begynnelsen av Juli. Så nå går jeg å venter på pakkelapp og hvis jeg ikke har fått det innen en uke så kommer jeg til å ta kontakt med dem igjen.... Tror faktisk de stilte ut det bordet jeg har bestilt, i Trondheim... :getlost:

De var på NKK Drammen og NKK Trondheim, så de har ikke lagt ned. Ikke helt enda ihvertfall, men jeg merker at jeg er veldig usikker på om jeg noen gang kommer til å få det jeg har bestilt.. :whistle:

Jeg veit ikke hva som er greia, men noe skjer og jeg liker det ikke helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er det noen som vet om de er i gang igjen? Eller er det bare udugelig meg som ikke finner frem til nettbutikken? :lol:

Noen som evnt vet om andre som selger plush puppy stæsj?

Er i utgangspunktet på jakt etter en børste, PP Usa var dessverre tom for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De" (han) hadde stand på Nesbyen i alle fall. Kommer sikkert til NKK Bjerke også.

Du kjenner ingen som skal på en eller annen utstilling hvor de kommer til å være, da? Enklest og tryggest å handle der, kanskje...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i kontakt med han pga at jeg har ventet på et trimmebord i et halvt år. Snakket med han på telefonen tidligere denne uken og da sa han at jeg skulle få tilbake pengene. Så etter det jeg forsto på han så holder de fortsatt på, men de har visst litt problemer med å få noen varer. Jeg skal sjekke om pengene faktisk har kommet inn på kontoen i dag og så kjøper jeg heller bord et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De" (han) hadde stand på Nesbyen i alle fall. Kommer sikkert til NKK Bjerke også.

Du kjenner ingen som skal på en eller annen utstilling hvor de kommer til å være, da? Enklest og tryggest å handle der, kanskje...

Susanne

Altså, dumme meg var jo i Nesbyen men den børsten ble glemt i alt det andre som ble kjøpt der :lol:

Kanskje jeg skal til Bjerke, og Dogs4All er jeg ganske sikker på så det blir vell alltids mulighet til å handle ett eller annet sted. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen velassorterte dyrebutikker fører også PP, f eks Hund som hobby her i Trondheim. Tror ikke de selger det i nettbutikken sin dog.

Jeg kjøpte PP-produkter fra Hund som hobby pr postordre.... De har vel ikke så stort utvalg, og heller ikke store flasker av div ting, men joda - de sender pr post de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte PP-produkter fra Hund som hobby pr postordre.... De har vel ikke så stort utvalg, og heller ikke store flasker av div ting, men joda - de sender pr post de.

Brukte de lang tid på å levere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Om det er flere som har innspill med erfaringer eller fremgangsmåte er det bare å dele 🙂
    • Noen som har hund med Cushings sykdom? Får alle pelsløse flekker? 
    • Vell valpen, selvfølgelig. Kan du fortelle meg hvilken forskning som dette baseres på? For jeg kan bla opp med ganske så mange som beviser at valper skal sove mye og hvorfor dette er så viktig for en voksende valp. Hvorfor tror du babyer sover så mye? Bare for at foreldrene skal få litt pause? Så fint at du har fått minimale med skader, hjemme her er de på null. Å ha en grind er et viktig verktøy for mange for å beskytte valpen, ikke møblene sine. Veldig uheldig om en overtrøtt og overstimulert valp får i seg noe skummelt.  Ja friske valper har mye energi og det skal de få utløp for ila en dag, men det finnes en balanse. For heftig med turer og for mye aktivitet kan ha betydelige skader på både kropp og sinn for resten av livet. Og om vi skal leke med tanken din om at en valp har masse energi den må få ut og ikke burde stenges inne, tror du ikke en valp bare ville blitt destruktiv og sytete om den ble det? Men nei, de legger seg og sover fordi de er trøtt. Ro må hos mange valper læres og det er ikke alle som er like flink til det, og om man ikke lar de sove nokk går det over i uønsket atferd. Uansett ser ikke dette ut som noe vi blir enige om, så vi kan bare la det ligge  
    • Uenig har du selvsagt all rett til å være men hvem tror du det gagner mest at hvalpen sover mye? Eier eller hund? Jeg har en sterk mistanke om at det er førstnevnte som finner det praktisk at hvalpen skal sove mesteparten av døgnet.. For klart er det både praktisk og enkelt at hvalpen ‘sover’ mesteparten av døgnet ( denne ‘sovingen’ er gjerne et resultat av at hvalpen ikke har noe annet valg, innestengt som den er i bur eller binge).   Jeg har ennå tilgode å oppleve en valp som sover mesteparten av døgnet og jeg har hverken bur, binge eller andre stengsler i bruk. Skadene på innboet er etter overs 40 års hundehold aldeles minimale. Faktisk har kattene stått for mye mer ødeleggelser og de var aldri mer enn tre. (dette var katter som var frittgående). Friske hvalper har masse energi og da bør man som god eier  la de få utfolde energien på en for hvalpen god måte.ikke bruke ulike former for tvangsroing. Det gavner ikke hunden at man ‘elsker den helt ekstremt’ om man ikke omsetter denne ‘elskingen’ i for hvalpen/hunden meningsfylt tilværelse.. 
    • Jeg blir stadig overrasket over at så mange anbefaler hvalpekurs  til ‘alle’ uten å ha peiling på hva man egentlig sender valp/eier avgårde til.. Jeg nekter å tro at flesteparten av de som ivrer så for hvalpekurs, har fullstendig oversikt over alle disse ‘instruktørene’ fra Jæren   til Alta..og hva slags metoder de utsetter valp/eier for. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...