Gå til innhold
Hundesonen.no

Den gangen ...


ipadda

Recommended Posts

:banana: Staaaakkars liten!

Ser for meg at dette var litt sånn "Ouuuups, det ble jo skeivt igjen!". Sånn ala når man skal sage av bittelitt på et bordbein fordi det ikke er helt rett, og så må man bare ta litt på et annet bein og et annet bein og ett til... og til slutt så sitter man igjen med ei bordplate på stubb! :whistle:

Skulle bare stusse litt under magen... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha ha ha ha! Sorry, men for ett fantastisk "etter"- bilde. Bikkja ser jo like misfornøyd ut som du antakelig ble. Stakkars lille dyr, men får satse på at mamma- klippemaskin også spanderer solkremen i år? ;)

Huff, hvorfor gjorde hun det? Mente hun at han ble for varm i solsteiken med all pelsen, eller var hun lei av å støvsuge røytepels? :)

Dagens glede på en regntung og vindete dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha ha ha ha! Sorry, men for ett fantastisk "etter"- bilde. Bikkja ser jo like misfornøyd ut som du antakelig ble. Stakkars lille dyr, men får satse på at mamma- klippemaskin også spanderer solkremen i år? ;)

Huff, hvorfor gjorde hun det? Mente hun at han ble for varm i solsteiken med all pelsen, eller var hun lei av å støvsuge røytepels? ;)

Dagens glede på en regntung og vindete dag

Tror ikke det er fare for å bli solbrent på denne delen av landet du :) Drittvær.

Hvorfor hun gjorde det? Fordi hun rett å slett ikke ville pine bikkja igjennom pelsstell hver dag. Han elsker å bade, og bading betyr våt pels, som igjen betyr floker, som der igjen betyr pelsstell som betyr virkelig virkelig missfornøyd bikkje. Jeg forstår henne godt, han HATER når vi holder på med pelsen..

Jeg tror faktisk han syntes det er veldig godt. Han bryr seg ikke ;) Litt morro må det være lov å ha på hans bekostning (men ikke si det til ham!) - neida, han likte det han :P

Han ser forresten sånn ut nå:

38125_448624315585_632600585_6573147_1576874_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...