Kaja Skrevet 30. Juni 2010 Rapporter Skrevet 30. Juni 2010 Cosmo går løs stort sett hver dag, og her omdagen fant vi en fantastisk flott eng hvor han koste rumpa av seg mens jeg lå mellom blomstene og slappet av med kamera Førtst var vi på piknik på stranda, hvor han også fikk springe litt Jammen jeg kløør! Vakringen ser utover havet <3 Og når man er på piknik får man såklart smake på maten! Her med potetsalat over hele nesa Så var det på tide å gå innover i skogen og over til den vakre engen! MIN PINNE jeg kommer jeg kommer Denne flotte egenen var vi på Nydelig Fått øye på en humle jiiha Jeg må si han er ganske så flott og ikke minst søt Cosmo liker også å bade, så vi gikk oppover til elva så han fikk plaske fra seg litt å kjøle seg ned
Martemor Skrevet 30. Juni 2010 Rapporter Skrevet 30. Juni 2010 Så fine bilder. Likte spesielt godt det hvor han står og ser utover havet!
Marianne&Java Skrevet 1. Juli 2010 Rapporter Skrevet 1. Juli 2010 Utrolig søt hund du har altså Kjempefine bilder!
Lola Pagola Skrevet 1. Juli 2010 Rapporter Skrevet 1. Juli 2010 Han er så utrolig vakker! Jeg får mer og mer sansen for basenji nå, sort og hvit er helt nyyydelig!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar