Gå til innhold
Hundesonen.no

Har kjøpt meg hundeførervest. Vet ikke om jeg er fornøyd.


Recommended Posts

Jeg fallt for fristelsen og kjøpte meg hundeførervest i helga på utstillingen. Fra Julius K9. Har noen av dere denne? Jeg har tidligere holdt på å bestille fra nett en annen vest, men har latt være siden jeg ikke har fått prøvd først.

Nå har jeg kun prøvd denne men ikke brukt den. Syns jo den var svindyr (900;), Veldig enkel. Litt for enkel i designet. Snøring i midten. To store lommer fremme og en bred lomme bak.

Har dere erfaring med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok den hundeførervesten du snakker om, og er veldig fornøyd. Jeg liker at det er buede lommer som jeg lett kommer til. Trykknappen på lommene har jeg aldri brukt. Jeg har ikke behov for å feste sporline e.l til vesten. Da ville jeg nok ha savnet en krok eller D-ring til dette formålet.

Ett minus er det imidlertid at glidelåsen er litt pinglete. Dette gjelder også for Gappay profi-vesten som var mitt alternativ.

På plussiden kommer snøring i livet, som gjør at den passer like godt om jeg har T-skjorte eller dunjakke under, og utformingen av fronten; selv om den er litt lang, har du ikke følelsen av å trene i minikjole ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...